سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان استان؛

برای ورود به جهاد تبیین جنگ ترکیبی، ابزار ها، هدف ها و مهاجمات دشمن را باید بشناسیم

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اثر گذار ترین جنگی که دشمن روی آن تمرکز کرده جنگ اقتصادی ،عملیات روانی و رسانه ای است آنها امروز ذهن و قلب مردم عزیز ایران را نشانه گرفته اند.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۲۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست بصیرتی فرماندهان و بسیحیان ادارات کل استان در پایگاه مقاومت بسیج المهدی(عج) زاهدان برگزار شد، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان جهاد تبیین را یک جهاد عینی و فرضیه دانست و اگفت: بر همه ما واجب است و اگر ما بخواهیم به جهاد تبیین ورود کنیم باید جنگ ترکیبی و ابزار ها ،هدف ها و مهاجمات دشمن را بشناسیم.

وی افزود: اگر حضرت امام خمینی(ره) نبود و تدبیر مقام معظم رهبری نبود نهال بسیج شجره طیبه مستحکم نمی شد ، با نگاه و حضور بسیجیان باعث شد که فتنه های مختلفی که در سالیان متعددی توسط دشمنان اسلام طراحی شده بود الخصوص فتنه های اخیر با حضور بسیجیان خنثی شد.

فرمانده سپاه سلمان استان در خصوص جهاد تبیین ادامه داد: در گذشته جنگ‌ ما جنگ ترکیبی بوده که در هشت سال دفاع مقدس جنگ‌ سخت بر جنگ‌نرم می چربید ودر حال حاضر این جنگ سخت تبدیل به جنگ نرم شده که کفار و دشمنان اسلام تمام توان و امکانات شان را برای تحقق هدفشان علیه نابودی ایران به کار برده اند.

این مقام مسئول در ادمه تصریح کرد : اثر گذار ترین جنگی که دشمن روی آن تمرکز کرده جنگ اقتصادی ،عملیات روانی و رسانه ای است آنها امروز ذهن و قلب مردم عزیز ایران را نشانه گرفته اند و با تمام ظرفیت ها به میدان آمدند و براورد دشمن بر این است که اگر ما بتوانیم خاکریز معرفتی مردم ایران را منهدم کنیم کشور ایران را می توانیم نابود کنیم .

 فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان افزود: برای همین مقام معظم رهبری دستور به جهاد تبیین دادند وجهاد تبیین را یک جهاد عینی و فرضیه ای دانست که بر همه واجب است، لذا خواهران و برادران عزیز اگر ما میخواهیم به جهاد تبیین ورود کنند باید جنگ ترکیبی ،ابزار ها، هدف ها و مهاجمات دشمن را باید بشناسیم و گرنه جهاد تبیین اثر بخش نیست و دشمنان قسم خورده بر این تلاش می کنند که ما را بر گذشته خودمان پشیمان کنند و با همه ظرفیت به دنبال این مسئله هستند .

وی گفت: دشمنان میخواهند حال را آشفته نشان دهند، لذا دهر کجا دیدید دشمن ناراحت است کار شما درست است و اگر دیدید دشمن از شما تعریف و تمجید میکند کار شما اشتباه و خطا است .

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در ادامه افزود: تعاملات منطقه ای و داخلی ما افزون شده و دشمن با شیوه های مختلف و ایجاد شبهه گفتن موارد کذب بدون هیچ محدودیتی برای همین چوب لای چرخ ایران می گذارد.

سردار شفائی با اشاره به بحث امنیت گفت: امنیت مهم است اگر امنیت مردم دچار خدشه شود متولیان امر باید پاسخگو باشند ، متاسفانه دشمنان اسلام در صفحات مجازی روش کشتار انسان ها را آموزش می دادند و ما باید این نقشه ها را خنثی کنیم ، ما به وسیله خویشتن داری و مردم داری و بالا بردن آستانه صبر نقشه های دشمن را تا حد زیادی خنثی کردیم.

سرتیپ پاسدار شفائی به خواهران و برادران بسیجی توصیه کرد و افزود: ما تابه حال خویشتن داری کردیم ولی از این به بعد نمی گذاریم که جسارتی به مردم ایران بشود و امنیت مردم خدشه دار شود ما ابن جسارت هایشان را بی پاسخ نخواهیم گذاشت .

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در پایان به نقش عقیدتی و تربیتی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: مسئولین آموزشی می بایست در مدارس پیرامون مباحث عقیدتی و تربیتی چاره اندیشی کنند تا دشمنان قسم خورده ما در انجام نقشه های شوم خود برای نسل آینده ناکام بمانند .

لازم بذکر است در پایان این نشست از بسیجیان نمونه عرصه اقتصادی ادارات کل با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار