فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت :

بسیج یک فرهنگ ساخته شده در دوران حماسه و رزم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت بمناسبت هفته مبارک بسیج پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۶۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت، سرهنگ دوم پاسدار سید مصطفی اقایی بمناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) و اغاز هفته مبارک بسیج پیام تبریک صادر کرد. 
 متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
"بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. امام خمینی (ره)
بسیج مظهر عشق و ایمان، آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است.
امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه‌ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.
بسیج یک فرهنگ ساخته شده در دوران حماسه و رزم است.
بسیج تحت فرمان رهبرمعظم انقلاب در مواجهه با چالش‌های اساسی به میدان آمده و تاکنون توانسته است نقش‌آفرینی موثری در مقابله با تهدیدات و فرصت سازی در بحران‌ها صورت دهد. بی تردید نقش بسیج در جذب و سازماندهی نیرو‌های جهادی فعال در خدمت به مردم و محرومان از هیچ کس پوشیده نیست. در بحران شیوع بیماری کرونا و همچنین حضور فعالانه در عرصه‌های جهاد سلامت، جهاد تبیین و تقویت بنیه علمی و فن اوری ودیگر عرصه‌های مورد نیاز انقلاب، نقش این نیروی مردمی بسیار اثرگذار بوده و این روحیه نیز بسیار قابل تقدیر است.
خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در ایران عزیز اسلامی است.
اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا با ۴۳ سال تجربه ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، در مسیر اعتلای انقلاب ودر کنار مسئولین انقلابی و خدمتگزار دراستای نقش افرینی در در پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب تلاش نموده و بسیج را مثل همیشه پای کار انقلاب و اماده ورودبه عرصه‌های مورد نیاز تربیت نماید.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستان، هفته بسیج را به عموم مردم شهید پرور و ولایی شهرستان تفت به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز و بسیجیان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسألت می‌نمایم.
برادر شما
سرهنگ دوم پاسدار سید مصطفی آقایی میبدی _ آبان ۱۴۰۱

ارسال نظرات
آخرین اخبار