مجمع سرگروه های صالحین در پایگاه مقاومت بسیج ام النجباء برگزارشد

مجمع سرگروههای صالحین به مناسبت هفته بسیج در پایگاه مقاومت بسیج ام النجباء با حضور سرگروههای صالحین این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۰۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج در زاهدان ، مجمع سرگروههای صالحین به مناسبت هفته بسیج در پایگاه مقاومت بسیج ام النجباء با حضور سرگروههای صالحین این پایگاه برگزار شد.

الهه دادی پور ،فرمانده حوزه بسیج زکیه (س)، ضمن گرامیداشت وتبریک به مناسبت هفته بسیج گفت :هدف از برپایی مجمع سرگروهای صالحین به منظور کیفی سازی و جواب به سوالات وشبهات سرگروهای صالحین وتشریح مسائل سیاسی است .


زکیه ذیحقی، سرمربی صالحین حوزه بسیج زکیه،نیز گفت : رسالتی که امروز سرگروه های صالحین برعهده دارند، بسیار حائز اهمیت و سنگین است .


وی در ادامه افزود : ارتباط مستمر ونظارت مستقیم مربیان با سرگروه هاوهمچنین برگزاری جلسات بصورت منظم ،برنامه ریزی دقیق را می طلبد.

ذیحقی تصریح کرد: برگزاری نشست توجیهی و توانمند سازی مربیان و سرگروه های صالحین با استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه، پیگیری نهضت کتابخوانی از دیگر مصوبات این نشست است.

وی در پایان اذعان داشت: در این مجمع بر کیفی سازی حلقه ها به منظور تحقق مسئله کادرسازی که از اهداف مهم شجره طیبه صالحین است نیز تاکید شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار