خبرهای داغ:

تجلیل از 21 نخبه بسیجی در دهاقان

مراسم تجلیل از جهادگران علمی شهرستان دهاقان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۲۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

 مسعود نیلی، مسؤول بسیج علمی استان اصفهان شامگاه امروز در آیین تجلیل از جهادگران علمی بسیج شهرستان دهاقان با بیان این‌که یکی از الزامات تکامل یافتن، درک و شناخت درست از شرایط زمانه است، گفت: اگر خلاف این باشد و غفلت کنیم ضرر خواهیم کرد.


وی ادامه داد: فاصله گرفتن از تمدن نوین اسلامی، موجب عقب ماندگی می‌شود؛ امروزه باید در خصوص وقایع و اتفاقات اخیر کشور، بصیرت و دید باز داشته باشیم.


نیلی افزود: در مدت اخیر شاهد یک جنگ ترکیبی و صف‌آرایی بزرگ میان حق و باطل بودیم و به خوبی اثبات شد که چه هزینه‌هایی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و از چندین جبهه با خشونت و شرارت به ما حمله شده است.


مسؤول بسیج علمی استان اصفهان با بیان این‌که غرب در جنگ فرهنگی که با ما داشته، به دنبال ترویج سبک زندگی غربی است تصریح کرد: آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود، مسیر تکنولوژی را برگزیده‌اند و با استفاده از تبلیغات در پلتفرم‌ها و بسترهای خود ذهن جوانان و نوجوانان ما را به انحراف می‌کشانند.


وی خاطر نشان کرد: در این نوع از جنگ، آرام آرام و بی سر و صدا فرهنگ مورد انتظار دشمن حاکم می‌شود.

 

نیلی با بیان این‌که رسانه‌های مخالف نظام به دروغ‌پردازی و پمپاژ نا امیدی در بین مردم می‌پردازند ادامه داد: ما منکر کم‌کاری بعضی مسؤولین و مشکلات و ضعف‌ها نیستیم ولی واقعیت آن چیزی نیست که دشمنان در رسانه‌های خود بر ما تحمیل می‌کنند.


مسؤول بسیج علمی استان اصفهان گفت: امروزه جنگ بین حکومتی با احکام الهی و دینی و تفکر لیبرالی است، حکومت دینی ما با اهداف تفکر لیبرالی تناقض دارد و به همین دلیل خواستار ضربه زدن به آن هستند.

 

وی ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: به برکت خون شهدا و تدبیر حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، نقطه قوت ما امروز داشتن نهادی مثل بسیج و بسیجیانی است که مدافع حکومت توحیدی و الهی هستند.

نیلی افزود: بسیجی بودن به داشتن عضویت در بسیج و داشتن کارت شناسایی نیست بلکه هرکسی دلسوز نظام و انقلاب اسلامی باشد، بسیجی است.


مسؤول بسیج علمی استان اصفهان با بیان این‌که باید در برابر زورگویی و زیاده خواهی بایستیم و با اتکا به توان داخلی‌مان، کشور را بسازیم، خاطر نشان کرد: توقف در مسیر پیشرفت بازی در پازل دشمن است.

 

وی با تأکید بر ضرورت تبدیل دانش به فناوری تصریح کرد: باید در مسیری حرکت کنیم که بر ارزش کاری که انجام داده‌ایم افزوده شود، حرکت در مسیر علمی باید متناسب با نیاز روز جامعه باشد.

 

 در این آیین که با حضور مسؤولین شهرستانی برگزار شد، از ۲۱ نفر از نخبگان بسیجی تجلیل و همچنین ۳ اختراع بسیجیان شهرستان رونمایی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار