کارشناس مسایل سیاسی:

مردم بصیر ما ماهیت واقعی دشمنان و تجزیه طلبان را شناخته اند

یکی از کارشناسان سیاسی در جمع بسیجیان بخش ارمند با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب، گفت: مردم بصیر ما با دشمنان و تجزیه طلبان همراهی نکردند و ماهیت واقعی آنها را شناختند.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۱۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست جهاد تبیین که به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت سکینه (س) بخش ارمند و با حضور جمعی از فرهنگیان و بسیجیان خواهر برگزار شد.

حسن فرامرزی به مناسبت هفته مقدس بسیج در جمع فرهنگیان و بسیجیان خواهر بخش ارمند از شهرستان خانمیرزا  با اشاره به تشکیل بسیج  و اهمیت این شجره طیبه گفت: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت هوشمندانه  دستورتشکیل بسیج مستضعفین را داد و همین فرمان امام کافی بود تا درخت نو نهال انقلاب پاسبانی قوی داشته باشد و تبدیل به درختی تناور شود.

فرامرزی با اشاره به وضعیت کشور قبل از انقلاب و بعد از آن افزود: قبل از انقلاب اسلامی کشور ما یک مستعمره کامل بود و استکبار هر جوری که می خواست در این کشور یکه تازی می کرد تا اینکه انقلاب اسلامی ظهور کرد و یکی از دستاورده های خود که همان عزت است را به مردم کشور هدیه نمود و امروزه ما در جهان با عزت و قدرت بالا با دیگران مذاکره می کنیم.

این کارشناس سیاسی  تشکیل حکومت اسلامی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: جوامع بشری بعد از حکومت امام علی(علیه السلام) نتوانستند به صورت مستقل حکومت اسلامی تشکیل دهند ولی به برکت عنایات الهی و نفس مسیحایی امام راحل (ره) و حضور مردم خدا دوست در میدان مبارزه با استکبار حکومت اسلامی در کشور ایران به ثمر نشست و شیعیان و همه آزادی خواهان جهان دارای یک پایگاه مستحکم در جهان شدند.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: دشمن با برنامه ریزی های زیاد و کمک گرفتن از رسانه ها توانست یک جنگ ترکیبی بسیار خطرناک علیه ملت ایران به راه اندازد و زمینه اغتشاشات را فراهم و با اغوای نسل جوان ما یکسری بی حرمتی هایی شکل گیرد که خوشبختانه مردم بصیر ما با دشمنان و تجزیه طلبان همراهی نکردند و ماهیت واقعی آنها را شناختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار