علیرضا عباسی در نشست سیاسی بصیرتی سپاه ناحیه امام حسین(ع):

هدف دشمن از ایجاد ناآرامی های داخلی جلوگیری از پیشرفت ایران قوی است/ ایران با همه موانع سرِ راهش پیشرفت کرده است

دکتر عباسی بااشاره به مقاله ای در یکی از مجلات معتبر بین المللی که ایجاد ناآرامی داخلی در ایران را از موانع پیشرفت این کشور خوانده بود، گفت: ریشه ناآرامی ها در همین است که می خواهند جلو پیشرفت ایران را بگیرند.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۶۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در نشست سیاسی بصیرتی که در سپاه ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) در زمانی که بلوک شرق و غرب و لیبرال و کمونیست داشتیم با تفکری نو و تمسک به سیره نبوی انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد.

عباسی مسیر لیبرال دموکراسی غربی را جریان آبی خواند که انقلاب اسلامی بر خلافِ این جریان دارد حرکت می کند و مطرح کرد: از ابتدای انقلاب موانع مختلفی را سر راه ما قرار دادند تا انقلاب سرعتش به سمت پیشرفت و ترقی کُند شود و انحراف پیدا کند.

به گفته وی، انقلاب اسلامی با همه موانعی که دشمن سرراهش گذاشته به پیشرفت و دستاوردهایی رسیده است و متوقف نشده است.

نائب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست با بیان اینکه با وضعیت مطلوب فاصله داریم، افزود: باید به صورت انقلابی و جهادی تلاش کنیم به وضعیت مطلوبی که ترسیم کرده ایم برسیم. انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را تشکیل دادیم اما دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی پیشِ روی ما می باشد و باید تلاش کنیم تا به این ها برسیم.

وی به مقاله ای که در سال ۲۰۰۵ میلادی در یکی از مجلات معتبر بین المللی آمده بود اشاره کرد و گفت: در این مقاله چاپ کرده بودند ایران در حال پیشرفت است و برای اینکه جلوی این پیشرفت گرفته بشود دو گزینه وجود وجود دارد.

در پایان نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی تحریم بیشتر و ایجاد ناآرامی های داخلی را از گزینه های موانع پیشرفت ایران در این مقاله برشمرد و تاکید کرد: ریشه ناآرامی ها در همین است که می خواهند جلو پیشرفت ایران را بگیرند که ان شاء الله نتوانستند و نخواهند توانست.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار