یادداشت/

فتنه ها هیچگاه نتوانستند زانوان انقلاب را سست کنند

فتنه! و ما ادراک فتنه! فتنه‌هایی که زخمها بر پیکر این انقلاب زده ولی هیچگاه نتوانست زانوهای این نظام را سست کند. این انقلاب سالهاست هم از خودی وهم غیرخودی خورده است.
کد خبر: ۹۴۷۰۷۵۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی اصغر اقبالی: این روزها شاهد فراخوانهایی از جانب سلطنت طلبها و معاندین معلوم الحالی هستیم که سعی در هزینه تراشی برای مردم ایران میکنند و با فراخوانهای سوری و پی در پی، کسب و  کار و تحصیل و معاش مردم را تحت الشعاع آشوبهای خیابانی خود میکنند.

آخرین فراخوان این گروهای معلوم الحال هم همین روزهای اخیر است. وقتی در خیابان، بازار قدم میزنی با چشم میبینی که مردم بدون توجه و بدون کمترین اهمیتی به این فراخوانها مشغول کار روزمره خود هستند و وضعیت بازار طبق روال گذشته است و زندگی جریان دارد.

عده ای هم تعطیل کردند اما نه از روی اطاعت ، بلکه از روی ناچاری و ترس که مبادا افراد و گروهایی که پیاده نظام این جنایتکاران هستند لطمه ای یا صدمه ای به کسب و کار و آسیبی به عزیزانشان وارد کنند.

آری این مردم سالهاست که میدانند و میفهمند که هیچ آبی از اینها برایشان گرم نمیشود. این مردم سالهاست که شناخت عمیقی نسبت به این سلطنت طلبها و لندن نشینها پیدا کردند.مردم ایران با چشم خود دیدند که چگونه این گروهای جانی و به ظاهر مدنی آرتین ها را یتیم و چگونه پدر و مادرهای علی وردی ها و عجمیانها را داغدار کردند. این مردم مدتهاست که با روح انقلاب عجین شده اند و این انقلاب سالهاست که دردی کهنه دارد.


فتنه! و ما ادراک فتنه! فتنه‌هایی که زخمها بر پیکر این انقلاب زده ولی هیچگاه نتوانست زانوهای این نظام را سست کند. این انقلاب سالهاست هم از خودی وهم غیرخودی خورده است. آنهایی که به ظاهر خواص بودند ولی درعمل فتنه‌گر تر از دشمنان بیرونی.

امروز ژست اپوزیسیون گرفتن انگار کلاس دارد، امروز برخی سلبریتیها و برخی سیاسیون و برخی خواص یادشان رفته که چه خون دلها خورده ایم، آری خون دلها خورده ایم.

امروز جنگ، جنگ حق و باطل است. و خنجر از پشت میزند دشمن! در روزهایی که رهبری انقلاب با تاکید بر جهاد تبیین فریاد أین عمار سر میدهد برخی خواص انگار در خواب اصحاب کهف هستند و با سکوت خود آب به آسیاب دشمن میریزند.

امروزجنایتها و کشتارهای بی رحمانه اغتشاشگران یکی پس از دیگری سرابهای نامعلوم زن، زندگی، آزادی، را از ماهیت این بزدلان سست عنصر در ذهن مردم برملا کرد.

امروز مردم میبینند که دست چدنی از دستکش مخملی بیرون زده و چهره اهریمنی و داعشی این خناسان هر روز نمایانتر میشود و اینک شاهد فراخوانهایی از جنس ترور و تخریب و تحقیر مردمان این سرزمین هستیم در خوزستان عزیز و شهر ایذه و اصفهان که حکایت از آن دارد که این جماعت و این مرد نمایان نامرد، نه دلشان برای مردم سوخته و ذره ای به فکر حریت زن ایرانی هستند.

امروز نقش مردم و نقش خواص چه سیاسی چه ورزشی چه علمی چه فرهنگی بسیار بسیار حساس و تعیین کننده است و نکند که خدای نکرده در زمین دشمن بازی کنیم.

چه زیبا گفت پیر فرزانه انقلاب امام خامنه ای که در شرایط فتنه، کار دشوارتر است؛ تشخیص دشوارتر است. البته خدای متعال حجت را همیشه تمام میکند؛ هیچ وقت نمیگذارد مردم از خدای متعال طلبکار باشند و بگویند تو حجت را برای ما تمام نکردی، راهنما نفرستادی، ما از این جهت گمراه شدیم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار