خبرهای داغ:

دشمن در فتنه جدید خود، جنگ نرم و سخت را توأمان کرده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: فتنه اخیر با تمامی فتنه‌های طول تاریخ انقلاب اسلامی متفاوت بوده و از نرم‌ترین اقدامات با شعار زن، زندگی، آزادی تا وحشیانه‌ترین رفتارها در این مدت صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۷۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین‌شهر، محمدرضا جانثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مراسم سه‌شنبه‌های مقاومت که در مسجد المهدی (عج) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بهانه‌ها مسأله حجاب اجباری بود که باید به آن‌ها بگوییم فارغ از مسائل دینی حجاب در کشور ما یک قانون است و همانطور که عبور از چراغ قرمز بی‌قانونی و تخلف محسوب می‌شود حجاب هم همین گونه است؛ آن‌هایی که از قانون‌مداری در جامعه سخن می‌گویند چرا در این مسأله قانون‌گریز می‌شوند.

وی تصریح کرد: اگر امروز دشمن حجاب را نوک پیکان قرار داده است، هدفمند اینکار را انجام می‌دهد، چون هدف آن‌ها ضربه زدن به اعتقادات و اسلام است چرا که حجاب ویترین اسلام است.

جانثاری گفت: در این برهه از زمان جنگ احزاب شکل گرفته و تمامی گُسل‌ها فعال شده است، این فتنه با تمامی فتنه‌های طول تاریخ انقلاب اسلامی متفاوت بوده و از نرم‌ترین اقدامات با شعار زن، زندگی، آزادی تا وحشیانه‌ترین رفتار‌ها در این مدت صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: دشمنان در این ۴۰ سال سرمایه‌گذاری‌هایی را روی افراد انجام دادند که بتوانند اقدامات و توطئه‌هایی را انجام دهند که از جمله از آن‌ها اتفاقاتی بود که در زاهدان رُخ داد و نباید آن را دست کم گرفت و هدف اصلی دشمنان تجزیه ایران است.

وی با اشاره به اقدامات داعش گونه در کشور خاطرنشان کرد: در گوشه‌ای در کشور فتنه داعش‌گونه شکل می‌گیرد و اگر مراقب نباشیم مانند سرطان تمام کشور را در بر خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار