خبرهای داغ:
سردار عمومهدی

بسیج یک الگوی باورپذیر از تحقق مردم سالار و مشارکت مردم است

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اينکه اگر یک روزی دشمنان ما بخواهند به کشور نگاه چپ کنند بسیجیان در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد، گفت: بسیج در مقابل عناصر برانداز و کسانی که بخواهند به جمهوری اسلامی آسیبی بزنند می‌ایستد.
کد خبر: ۹۴۷۱۶۲۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سردار مرتضی عمومهدی درسخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان بیان کرد: فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج، فراتر از یک تصمیم انسانی است و به فرموده رهبر انقلاب نشان از اراده الهی در این تصمیم است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: اگر تدبیر حضرت امام (ره) برای تشکیل بسبج نبود ابرقدرت‌ها اجازه پیشرفت و پیگیری اهداف انقلاب اسلامی را نمی‌دادند و مسیر ما در تحقق تمدن اسلامی با چالش‌های بیشتری مواجه می‌شد.

وی افزود: روزانه دشمنان در حال طراحی توطئه علیه کشور هستند، اما بسیج چشم طمع دشمنان را کور کرد، مقابل دشمنان ایستاد و در کنار سایر نیرو‌های مسلح محکم و استوار پای کار انقلاب ایستاده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: کسانی که پای کار انقلاب قیام می‌کنند، ایستادگی می‌کنند و ادعایی ندارند و از مال و وقت خودشان برای فعالیت‌های مختلف مجاهدت می‌کنند، بسیجیان هستند.

وی پیرامون اغتشاشات اخیر گغت: در اغتشاشات اخیر بسیاری از خواص سکوت معنادار داشتند و دلایلی آوردند تا حرفی نزنند و سکوت کنند، اما بسیجیان از همان روز‌های اول با گذشت از جان خـود با دست خالی در مقابل اغتشاشگران ایستادگی کردند و دشمن در رسیدن به اهداف خباثت‌آلود خودش ناکام ماند.

عمومهدی افزود: بسیج از دل مردم جوشیده و به ظهور رسیده است، بسیاری از هزینه‌های بسیج توسط خود مردم تامین می‌شود، بسیج یک الگوی باورپذیر از تحقق مردم سالار و مشارکت مردم است و هم زمینه‌ساز تحقق مردم سالاری است.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به عرصه‌های فعالیت بسیج خاطرنشان کرد: اگر یک روزی دشمنان ما بخواهند به کشور نگاه چپ کنند بسیجیان در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد؛ بسیج در مقابل عناصر برانداز و کسانی که بخواهند به جمهوری اسلامی آسیبی بزنند می‌ایستد.

وی افزود: در عرصه سازندگی بسیج، نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ گروه سازندگی به ثبت رسیده و افراد با توانمندی‌های مختلف برای خدمت به محرومان به صحنه آمده‌اند و بسیج در ۶۰۰ روستای استان طرح جهاد آبرسانی را دنبال می‌کند.

عمومهدی در اخر عنوان کرد: بسیج در عرصه کمک مومنانه بیش از یک میلیون کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد، همچنین در زمینه امداد بسیج اولین گروهی است که در صحنه حاضر می‌شود و به یاری مردم می‌شتابند، در عرصه کرونا بسیجیان به میدان آمدند و با حضور در بیمارستان‌ها اقدام به ضدعفونی و سایر اقدامات دیگر داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار