فرمانده ناحیه کیش :

دشمنان در آخرین فتنه هدف گیری خود را به سمت بسیج برده اند

فرمانده سپاه ناحیه کیش در در همایش اقتدار بسیج در جزیره کیش با اشاره به اینکه بسیج همواره در صحنه حضور دارد اظهار کرد: در نگاه و منظومه فکری امامین انقلاب همواره ویژگی های زیادی ذکر شده که توجه به آنها برای پایداری این نهاد مردمی لازم است.
کد خبر: ۹۴۷۲۰۸۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ میرزاده افزود: تفکر انقلابی و اسلامی، بصیرت و آگاهی، شادابی و نشاط، نظم و انضباط از جمله ویژگی هایی است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب در بیانات مختلف خود بسیج را با آن توصیف کرده اند.


وی یادآور شد: برای تحقق این ویژگی بسیج خدمتگذار ملت ایران است و همواره ثابت کرده هدفی جز این در عرصه های مختلف جنگ سخت و نرم، سازندگی، حوادث، اجتماعی و علمی نداشته و امروز اگر بنا به شرایطی در کنار نیروی انتظامی قرار دارد با هدف ایجاد آرامش و پایداری آن در جامعه است.


فرمانده سپاه ناحیه کیش با بیان اینکه حضور بسیج در کیش نیز مصداق همین عملکردها بوده و از بدو تاسیس خدمت‌رسانی را در عرصه های مختلف انجام داده است گفت: برای تحقق بیش از پیش اهداف متعالی بسیج در عرصه های مختلف برای مساله شناسی و حل مسایل کارگروه های تخصصی و هیات اندیشه ورز در حال تشکیل شدن است.


سرهنگ میرزاده یادآور شد: دشمنان در آخرین فتنه هدف گیری خود را به سمت بسیج برده و می داند اگر مجموعه ای به اسم بسیج نباشد کارهای خود پیش در کشور به راحتی پیش می برد.


وی افزود: در این ایام بسیج مقتدرانه تلاش می کند مقابل لیدری و هدایت عوامل فتنه در خارج و داخل از کشور و تاثیر رسانه های معاند و برای ضربه زدن و سنگ اندازی در مسیر تعالی اسلامی ایستادگی کند.


تشکیل زنجیره انسانی مدافعان خلیج فارس، پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان کشور و رژه دریایی نیروهای مسلح و بسیج در خلیج همیشه فارس از جمله برنامه همایش اقتدار بسیج کیش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار