امام جمعه باباحیدر؛

معمارکبیر انقلاب بانگاه الهی بسیج را تشکیل داد

امام جمعه باباحیدر در جمع مردم و بسیجیان گفت: معمارکبیر انقلاب اسلامی بانگاه آسمانی والهی فرمان تشکیل را صادر فرمودند.
کد خبر: ۹۴۷۲۵۳۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی مدد مالکی با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: پنجم آذماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است.

امام جمعه باباحیدر اظهار داشت: معمارکبیر انقلاب اسلامی بانگاه آسمانی و الهی تشکیل ارتش۲۰میلیونی را لازم و وجودش بابرکتش را برای حضور فعال در عرصه های محتلف انقلاب اسلامی یک ضرورت میدانستند.

حجت الاسلام مالکی درادامه به اغتشاشات اخیری که درکشور رخ داد اشاره کرد و بیان داشت: برخی از افراد کف خیابان و اغتشاشگران تحت تاثیر القائات و فضاسازی مسموم رسانه های بیگانه قرار گرفته اند، باید نسل جوان از واقعیت ها آگاه شوند،هر چقدر آگاهی افزایش پیدا کند دشمنان ناکام تر می شوند.

امام جمعه باباحیدر اظهار داشت: اگر مردم و مسئولان توجه جدی به جهاد تبیین داشته باشند، بصیرت افزایی به خوبی انجام شود توطئه های دشمنان باز هم نقش بر آب می شود.

این مقام مسئول، اضافه کرد: بحمدالله دانشمندان جوان بسیجی با تلاش بی وقفه در عرصه های مختلف از جمله علمی، پیشرفت های بسیار خوبی را داشتند که برای دشمنان خیره کننده و سخت است، دشمنان چشم دیدن ایران قوی و مقتدر را ندارند، باید بیشترفت ها علمی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی برای نسل جوان بیان شود تا به داشتن ایرانی قوی و مقتدر افتحار کنند و مانند شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام، تا آخرین قطره خون حامی ولایت فقیه و مهین اسلامی باشند.

ارسال نظرات