خبرهای داغ:
در همایش 5 آذر نطنز عنوان شد:

آنچه امروز به آن نیازمند هستیم ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی است

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز با بیان اینکه بسیج برای دوستان امید و برای دشمنان بیم آفرین است، گفت: آنچه امروز به آن نیازمند هستیم ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی است
کد خبر: ۹۴۷۲۶۸۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز با بیان اینکه بسیج برای دوستان امید و برای دشمنان بیم آفرین است، گفت: آنچه امروز به آن نیازمند هستیم ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی است

سرهنگ شبانی زاده در همایش بزرگ «شکوه و اقتدار» که در ورزشگاه شهید خاربادی شهر بادرود برگزار شد، ضمن تبریک  روز بسیج مستضعفین گفت: بسیج، میراث امام راحل برای انقلاب است.


فرمانده سپاه ناحیه نطنز با بیان اینکه باور و دوراندیشی امام راحل بر این بود که همه سنگرهای کلیدی جهان را فتح کند، اظهارداشت: امروز به برکت مردم بصیر، شهدا و هدایت های رهبری شاهد رشد، شکوفایی و بالندگی بسیج در جهان اسلام هستیم.

شبانی زاده بیان داشت: آنچه امروز به آن نیازمند هستیم ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی است.
وی افزود: باید این روحیه ارزشی در همه میدان ها ارتقاء یابد و روح مقاومت، ایثارگری و اطاعت پذیری از ولایت نهادینه شود.

فرمانده سپاه ناحیه ی نطنز با بیان اینکه بسیج متعلق به انقلاب بوده و جناحی و حزبی نیست، خاطرنشان کرد: بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

وی با اشاره به اینکه بسیج مطالبه گر است، افزود: مطالبه امروز بسیج از خود و مسئولان این است که به وظایف خود درست عمل کنیم و در مسیر درست و گوش به فرمان رهبری باشیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین قاسمسی امام جمعه شهر بادرود ، مقاومت  و پایداری در راه خدا ، طلب آمرزش الهی و شرمساری در برابر خدا و طلب ثبات قدم از خدا را از ویژگیهای بسیجیان خواند و خاطر نشان کرد : در گفتمان سازش نشستن در پشت میز مذاکره با کفار و توسل به کدخدا بجای خدا در برابر گفتمان مقاومت قرار دارد ،اما گفتمان مقاومت می گوید باید در برابر کفار قوی و ثابت قدم بود تا در برابر این نقض عهدها و برجام پاره کن ها بایستیم ، گفتمان مقاومت باید آنچنان مقاومت کند که خسارت های گفتمان سازش را جبران کند .

در ادامه  مهندس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز ضمن تبریک و گرامیداشت روز بسیج گفت : گفتمان سازش برای همیشه شکست خورده است و این گفتمان گفتمانی است که شکست آن برای خود سازشگران هم ثابت شده است.

وی در پايان،وظیفه شناسی و دقت در انجام واجبات را از دیگر ویژگیهای بسیجیان برشمرد و گفت: بیعت با رهبری ،و اعتماد به رهبری  از ویژگی یک بسیجی است و مسئولين نيز بايد اين موضوع را آويزه گوش خود كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها