فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در صف ملت ایران و بین شیعه و سنی و اقوام مختلف است

سردار سلامی گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در صف ملت ایران و بین شیعه و سنی و اقوام مختلف است ولی مردم ما بسیار آگاه هستند و کاملا دست دشمن را خوانده اند و با سناریو های دشمنان آگاه هستند و آنها را خنثی می کنند.
کد خبر: ۹۴۷۲۷۷۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران در حاشیه برگزاری همایش شکوه و اقتدار بسیجیان در زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: امروز حضور مردم در تجمع بسیجیان، سراسر شور و نشاط بود به ویژه حضور جوانان، تا زمانی که مردم در صحنه باشند با این حضور و گستردگی هیچ خطری و آسیبی انقلاب را تهدید نمی کند.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در صف ملت ایران و بین شیعه و سنی و اقوام مختلف است ولی مردم ما بسیار آگاه هستند و کاملا دست دشمن را خوانده اند و با سناریو های دشمنان آگاه هستند و آنها را خنثی می کنند.

فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: تجربه طلبی مفهومی نیست که در سیستان و بلوچستان معنایی داشته باشد.

سردار سلامی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان غیرت ایرانی ویژه ای دارند و تعصب ایرانی و ملی مردم استان قوی است چون مرز دارن قوی هستند.

این مسئول ادامه داد : مردم سیستان و بلوچستان مردمی غیور و وطن دوست هستند و به وطن و ایران عشق می ورزند و ۴۳سال با جان فشانی های خود نشان دادند که اینها صاحبان اصلی وحدت ملی سرزمینی ایران هستند.

وی در پایان تصریح کرد: بخش بزرگی از ایران عزیز و سربلند متعلق به مردم سیستان و بلوچستان است و برای یک بلوچ همه جای ایران وطن و سرزمین او است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار