پیام تبریک فرمانده سپاه ثارالله به پاس بزرگداشت هفته بسیج

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از بسیجیان استان به پاس بزرگداشت هفته مبارک بسیج پیام تقدیر صادر کرد
کد خبر: ۹۴۷۲۹۸۰
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از بسیجیان استان به پاس بزرگداشت هفته مبارک بسیج پیام تقدیر صادر کرد

متن پیام به شرح ذیل است

 

خداوند بزرگ را شاکریم که بعداز سه سال توفیق دیدار بسیجیان سراسر کشور با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) حاصل و جمع عاشق ومشتاق دیدار با حضرتش از طریق ارتباط تصویری با فرمانده کل قوا تجدید بیعت نمودند و در همایشی بزرگ شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

سلام و درود می‌فرستیم به ارواح مطهر شهدای بسیج و بزرگ پرچمدار بسیجیان جهان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای اخیر فتنه آمریکایی- صهیونیستی، که جان شیرین خود را مظلومانه تقدیم امنیت و آسایش کشور نمودند و با خون خود درخت انقلاب را آبیاری نمودند.

 

و اما در هفته بسیج که گذشت تک تک شما برادران و خواهران بسیجی در سراسر استان با تلاش و مجاهدتی وصف ناشدنی در شهر ها و روستا ها روایت گر فکر،اندیشه و عمل بسیج بودیدو با اجرای برنامه های متنوع در این هفته برگ زرین دیگری در تاریخ بسیج رقم زدید.

برخورد وظیفه میدانیم به عنوان خادم بسیجیان در سپاه ثارالله ، از اقدامات و مجاهدت‌های مخلصانه شما بزرگان صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم و سرتعظیم بر اقتدار و عظمت شما تاریخ سازان انقلاب فرود آریم.

؛ امید است بسیجیان انقلاب اسلامی ایران با عمل به توصیه های پدرانه نایب امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و با تاسی به بسیجیان مخلص تاریخ از عمارها و سلمان های صدر اسلام تا زهیرها و عابس های عاشورا و دیگر انصار ائمه اطهار علیم السلام و با الگوگیری از مصداق اتم آن، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با درک موقعیت تاریخی خود به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی، همچون گذشته پیشقراولان بسترساز ظهور آن یگانه دوران حضرت ولی عصرعجل الله تعالی باشند انشاالله

ارسال نظرات