فرمانده سپاه ناحیه حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس

بسیج ما را برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف آماده می کند

اجتماع بزرگ بسیجیان و فداییان ولایت با حضور مسئولین و بسیجیان در سالن همایش های اداره فرهنگ و هنر شهرستان قدس برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۷۳۰۳۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

 

به گزارش کانون بسیج رسانه شهرستان قدس ؛ سرگرد هادی حفیظی فرمانده سپاه ناحیه حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس در این اجتماع بیان کرد : مجموعه ای که امام خمینی (ره) پایه گذاری کردند و از برکات بی بدیل انقلاب اسلامی است ، همین شبکه و شجره طیبه بسیج است

حفیظی ادامه داد : یکی از کاربردهای این مجموعه را تربیت نیرو و کادر سازی برای نظام اسلامی میدانیم. جمعی که در این جا حضور دارند در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، دانش بنیان و.... تجربیات ارزشمندی دارند ، باید بدانیم که بسیج ما را آماده میکند برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف و همچنین در دولت سازی و تمدن سازی اسلامی نقش بسیج یک نقش مهم و کلیدی است

سرگرد هادی حفیظی تاکید کرد ؛ یکی از نکات مهمی که باید به آن دقت کنیم ، لزوم توجه به معنویت و اخلاص در بسیج است ، بارها تاکید کردیم که بسیجی بدون معنویت و بدون اخلاق در دایره بسیح نمی گنجد.

در پایان این مراسم از تعدادی از فرماندهان و بسیجیان فعال در مقابله با اغتشاشات اخیر به نمایندگی از سایر زحمت کشان این عرصه تجلیل شد.

ارسال نظرات