خبرهای داغ:

از برپایی ایستگاه نقاشی تا دیدار با خانواده شهدا در روستا افتر

همزمان با هفته بسیج، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) ایستگاه نقاشی برپا و با خانواده شهید دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۱۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج مسابقات نقاشی با موضوع هفته بسیج با حضور دانش آموزان به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه در مسجد انصار روستا برگزار شد.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج با یاری بسیجیان برنامه های متنوعی سازماندهی و برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: علاوه بر ایستگاه نقاشی فراخوان گردان رزمی با موضوع بیماری آنفوالانزا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از آن برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) اضافه کرد: باتوجه به تاکید اهل بیت ما بر صله ارحام و عیادت از بیماران برنامه سرکشی و دیدار خانواده شهید علی اصغر ولی با حضور اعضای شورا و بسیجیان پایگاه برگزار شد.

محمودی بیان داشت: همچنین همزمان با تولد بسیج بسیجیان در اجتماع بزرگ شکوه مقاومت درسالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه شرکت کردند.

او خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های ورزشی دارت، پیاده روی و فوتبال دستی نیز از دیگر برنامه هایی بوده است که همزمان با هفته بسیج در سالن ورزشی روستا برگزار شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار