حسن علی نوری دبیر جبهه مردمی استان سیستان و بلوچستان؛

شهدا نتیجه والاترین ارزش هایی هستند که یک انسان کامل می تواند به آن دست پیدا کند

یادواره شهید غواص شهید سیروس پیروزی،از شهدای دفاع مقدس در مسجد علی بن ابیطالب (ع) زاهدان با سخنرانی حسنعلی نوری دبیر جبهه مردمی استان و مداحی علی طاهری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۶۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج در زاهدان ،حسن علی نوری،دبیر جبهه مردمی استان سیستان و بلوچستان گفت:برگزاری يادواره برای شهدا، آغاز راه محسوب می شود و بر همه لازم است تا با مرور و تامل در ميراث شهيدان خود را از بركات آنان بهره مند كنيم.

وی در ادامه تصریح کرد: ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی است و شهدا نتیجه والاترین ارزش هایی هستند که یک انسان کامل می تواند به آن دست پیدا کند.مفاهیم اثرگذار و حرکت آفرین ایثارو شهادت می تواند فضای جامعه را تحت تاثیر قرار دهدو بالاتر ین برکات را بهمراه داشته باشد .

دبیر جبهه مردمی استان سیستان و بلوچستان اذعان داشت : اگر رشادت و جانفشانی شهدا و ایثارگران به درستی به مردم معرفی شود ،موجب تقویت باورهای دین و ملی خواهد شد.ما همه مدیون خون شهدا هستیم و همه این پیشرفت ها و موفقیت ها به واسطه خون شهداست .

نوری اظهار داشت: ما مدیون شهدا هستیم و هرچقدر در راه شهدا و معرفی ارزش های والای آنها در جامعه قدم برداریم باز هم جای کار وجود دارد.

وي يادآور شد: شهيدان انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس با ضميری به وسعت دريا و آسمان، از همه قيدهای دنيايی گذشتند و با رشادت هايی كه از خود نشان دادند، عزت و سربلندی را برای كشور به ارمغان آوردند.
گفتنی است ؛شهید «سیروس پیروزی» اردیبهشت ۱۳۴۸ در زابل متولد شد ،همزمان با تحصیل به عضویت بسیج درآمد و در عملیات والفجر۸ به عنوان غواص شرکت و مجروح شدوخرداد ۱۳۶۷ در شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار