فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خبر داد؛

برگزاری اردوهای پیشرفت در راستای آشنایی با دستاوردهای ۴۳ سال انقلاب

برگزاری اردوهای پیشرفت در راستای آشنایی با دستاوردهای ۴۳ سال انقلاب
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اردوهای راهیان پیشرفت نیز برای دانش آموزان استان البرزدر راستای آشنایی با دستاوردهای ۴۳ سال انقلاب در عرصه های مختلف در حال اجراست.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۶۰
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان البرز اظهارداشت: آموزش و پرورش و خانواده ها دغدغه ای در خصوص امنیت اردوهای راهیان نور نداشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: مربیان، دانش آموزان و اولیا این اطمینان را داشته باشند که اردوی راهیان نورامسال به صورت حضوری با نگاه جدیدی برنامه ریزی شده و از امنیت کامل برخوردار است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: دانش آموزان البرز در سفر راهیان نور از مراکز تفریحی و تاریخی نیز استفاده و بازدید می کنند.


سردار حیدرنیا با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت نیز برای دانش آموزان استان البرز در حال اجراست، یادآورشد: دانش آموزان استان را باید به اردوهای پیشرفت ببریم تا با دستاوردهای ۴۳ سال انقلاب در عرصه های مختلف آشنا شوند.


وی ادامه داد: سپاه با بدنه آموزش و پرورش آشنایی و ارتباط مستمردارد که ورود آن در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان اثر بخش است.


سردار حیدرنیا گفت: برای قشر دانش آموزی و فرهنگی باید سرمایه گذاری کرد و سپاه به این موضوع مهم توجه دارد زیرا دشمن در جنگ ترکیبی فکر و اندیشه نسل جوان و نوجوان را نشانه گرفته است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار