حجت الاسلام علیزاده در مراسم معارفه مسئول نمایندگی ناحیه حبیب بن مظاهر:

لایه اصلی خط دهی اغتشاشات، در بیرون از مرزهای ایران بود

حجت الاسلام علیزاده در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حبیب بن مظاهر(ع) گفت: لایه اصلی خط دهی اغتشاشات، در بیرون از مرزهای ایران بود.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۵۸
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
لایه اصلی خط دهی اغتشاشات، در بیرون از مرزهای ایران بود  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر(ع) با سخنرانی حجت الاسلام علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد. 

در این مراسم حجت الاسلام علیزاده ضمن تاکید بر اهمیت توجه به امر امامت و ولایت و رابطه امت با امام فرمودند: مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» در بیانات اخیرشان اشاره داشتند که بسیجی ماندن مهم است و بسیجی، عمیقاً متدین است ولی خرافی نیست. 

لایه اصلی خط دهی اغتشاشات، در بیرون از مرزهای ایران بود  

وی ادامه داد: از این فرمایش حضرت آقا می فهمیم که بسیج باید پویا باشد. ایشان اشاره کردند: از تساهل و تسامح خیلی چوب خوردیم و این امر در سپردن خیلی از مسئولیت‌ها اثرات خود را نشان داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ افزود: در اغتشاشات اخیر مشخص شد که مردم با اینکه در معیشت خود دچار مشکل هستند اما خویشتن داری کرده و هیچگاه با اغتشاشگران همکاری نکردند.

همچنین روشن شد که خیلی از جوانان اغتشاشگر آگاهی از مسائل ندارند و دچار جهل هستند و لذا شعار های غلط و انحرافی می دهند چون تحت تاثیر رسانه های غربی هستند و برخی از سلبریتی ها هم تحت تاثیر شایعات و بدون تحقیق و سند حرف زدند. چون منبع حرفهای شان، رسانه های دشمن بود.

لایه اصلی خط دهی اغتشاشات، در بیرون از مرزهای ایران بود  

حجت الاسلام علیزاده گفت: همه این وقایع که در داخل رخ داد بزنگاه اصلی دشمن نبود، بلکه لایه اصلی دشمنی ها، خارج از مرزهای ایران بود. در اقلیم کردستان عراق، کومله ها سلاح گرم وارد می کردند و می خواستند جنگ قومیتی و جنگ مذهبی در کشور ایجاد کنند اما با همه تلاش هایی که کردند تنها ۳۲ شهر ملتهب شد زیرا مردم با هوشیاری با آن ها همکاری نکردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: نطفه اصلی اغتشاش و فتنه را سپاه در اقلیم کردستان عراق درهم کوبید و اغتشاش را خاموش کرد. در این اغتشاش دست خیلی از کشورهای منطقه از جمله ترکیه هم رو شد. چون نقشه هایی در سر داشتند و رژیم صهیونیستی هم به دنبال اهداف شوم خود بود.

لایه اصلی خط دهی اغتشاشات، در بیرون از مرزهای ایران بود  

وی در ادامه، اشاره ای به تیم ملی فوتبال در جام جهانی داشت و افزود: دشمنان در این روزها فوتبال را هم سیاسی کردند‌ اما انشاءالله تیم ملی در بازی با تیم ملی آمریکا نیز حرف آخر را خواهد زد و ما نیز باید برای پیروزی تیم ملی در رویارویی با آمریکا، این شیطان بزرگ دعا کنیم. 

حجت الاسلام علیزاده در پایان، از زحمات حجت الاسلام محمدی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حبیب ابن مظاهر تقدیر کرده و برای حجت الاسلام حق شناس مسئول نمایندگی جدید در این ناحیه آرزوی موفقیت کرد.

 

ارسال نظرات