باحضور اله بداشتی؛

کمیته انرژی رفع موانع حوزه انرژی در استان ایلام شکل گرفت

باحضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور کمیته انرژی رفع موانع حوزه انرژی در استان ایلام شکل گرفت
کد خبر: ۹۴۷۳۴۷۳
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا اله بداشتی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نشست نخبگان و اندیشه ورزان سازمان بسیج کارگران استان ایلام از تشکیل کمیته انرژی برای اندیشه ورزی در حوزه رفع موانع انرژی استان با کمک اندیشه ورزان جامعه کارگری و نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی خبر داد.

الله بداشتی پیش از ظهر امروز سه شنبه ۸ آذر ماه در محل همایش‌های پتروشیمی ایلام که با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری استان و سایر مسئولان ذی ربط برگزار شد، گفت: حوزه فعالیت نخبگان در کشور به طرز عجیبی مغفول مانده است در حالی که تفکرات و اندیشه‌های آنان در صورت استفاده، کشور را به سوی قلل پیشرفت هدایت خواهد کرد.

وی افزود: بخش انرژی در استان‌ها بیشترین بخش اشتغال کارگران است که در استان‌های نفت خیز مانند ایلام شمار چشمگیری از کارگران در این سطح مشغول بکارند و این مهم، ضرورت تشکیل کمیته انرژی را دوچندان ساخته است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت هیئت اندیشه ورزی در سازمان‌های استانی بسیج کارگری، تشکیل کمیته‌های زیرمجموعه آن را نیز مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: تشکیل گروه‌ها و هیات‌های اندیشه ورز در بسیج کارگری موضوعی مهم است و انتظار داریم با توجه به عملکرد مناسب بسیج کارگری در استان ایلام که افتخار هشت سال دفاع مقدس را بر پیشانی خود ثبت کرده است در این مسئله پیشرو و ثابت قدم باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار