سازمان بسیج رسانه البرز:

مسئولینی که در مقابل آشوب های اخیر روزه سکوت گرفته اند، باید پاسخگو باشند

بسیج رسانه استان البرز خطاب به مدیرانی که در مقابل حرکات آشوبگرانه اغتشاشگران روزه سکوت گرفته اند اعلام کرد که این سکوت ابهام برانگیز به هیچ وجه قابل قبول نیست لذا باید پاسخگوی سکوت بی معنای خود باشند.
کد خبر: ۹۴۷۳۵۵۹
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سازمان بسیج رسانه استان البرز در پی سکوت برخی مسئولین استان البرز و عدم موضع گیری آن ها در خصوص اغتشاشات و آشوب های اخیر، بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

مسئولینی که در مقابل آشوب های اخیر روزه سکوت گرفته اند، باید پاسخگو باشند

در پی اغتشاشات اخیر، برخی از مسئولان استان البرز بنا به دلایل مبهم در مقابل آشوب های دشمنان بی تفاوتی را پیشه کردند و مشخص نیست چرا و به چه دلیلی مواضع، نظرات و دیدگاه های خود را درباره توطئه های آشوبگران بیان نکرده و مخفی می کنند؟

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، بسیج را نماد مقاومت ملی، آگاهی و بصیرت یک ملت خواند و گفت: ضروری است مسئولان استان البرز نیز، بسیجی‌ وار وارد میدان شوند.

در این راستا بسیج رسانه استان البرز خطاب به مدیرانی که در مقابل حرکات آشوبگرانه اغتشاشگران روزه سکوت گرفته اند اعلام کرد که این سکوت ابهام برانگیز به هیچ وجه قابل قبول نیست لذا این مسئولین انگشت شمار که در ظاهر وظیفه خطیر خدمت به مردم را بر عهده دارند، باید پاسخگوی سکوت بی معنای خود باشند.

در این بیانیه همچنین با اشاره به شهادت جمعی از بسیجیان و نیروهای حافظ امنیت توسط عوامل آشوبگر و خسارت های میلیاردی وارد شده به اموال دولتی و عمومی آمده است: انصاف نیست در این شرایط شاهد سکوت معدودی از مسئولین در محکومیت این اعمال وحشیانه باشیم.

رهبر معظم‌ انقلاب که فرموده اند: «تا هنگامی که ملت در مسیر ارزش های دینی گام بر می دارد، این دشمنی‌ها نیز ادامه دارد» و اخیرا نیز تصریح کرده اند که «مسئولان کشور باید مراقب باشند این گونه مسائل، آن ها را از وظایف اصلی در عرصه های داخلی و خارجی باز ندارد.»

در این بیانیه همچنین ضمن تقدیر از رسانه های متعهد که با هوشیاری کامل و روحیه بسیجی وارد صحنه شده و دسیسه های آشوبگران را افشا و نقش برآب کرده اند آمده است: در این‌ حوادث این واقعیت تلخ را تجربه کردیم که برخی رسانه ها به صورت غیرمستقیم و شاید هم ندانسته مطالبی را منعکس کردند که رنگ و بوی حمایت از عوامل آشوبگر را به همراه داشته است.

بسیج رسانه البرز در پایان این بیانیه با اشاره به انبوه اطلاعات غلط و فریبنده رسانه های وابسته به دشمن به ویژه رسانه تحت سلطه آل سعود، به مسئولان ارشد استان پیشنهاد کرد که بستر را برای تشکیل نشست های هفتگی تحت عنوان تریبون آزاد فراهم کنند تا مردم از شیوه های دروغ پردازی این رسانه ها بیش از پیش آگاه شوند.»

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها