فرمانده سپاه ساوه خبر داد

اعزام ۱۶۰ دانش آموز ساوجی به مناطق راهیان نور

فرمانده سپاه ساوه از اعزام ۱۶۰ دانش آموز پسر ساوجی به مناطق راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۳۵۷۱
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در مراسم بدرقه‌ی اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در امامزاده سید اسحاق علیه السلام این شهرستان گفت: تعداد ۱۶۰ دانش آموز پسر مقطع متوسطه‌ی دوم در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به همراه راوی و طلبه روحانی به مناطق راهیان نور جنوب غرب کشور اعزام شدند.

وی برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت دانست و گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف اردو‌های راهیان نور بوده و برگزاری راهیان نور در تقویت معنویت در بین جوانان بسیار موثر است.

فرمانده سپاه ساوه افزود: یکی از بهترین برنامه‌های ارتباط گیری تربیتی با دانش آموزان برنامه‌ی معنوی راهیان نور است و شهدای مدافع حرم، سلامت یا امنیت محصول راهیان نور هستند که در آن‌ها خودباوری، اعتماد و اتکای به خود را پرورش داد.

وی ادامه داد: امروز نیز شاهد هستیم که روحیه مقاومت اسلامی و ایستادگی در برابر یاوه گویی دشمنان همانند دوران دفاع مقدس در میان جوانان وجود دارد و برپایی اردو‌های راهیان نور با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان هم تائید کننده‌ی همین موضوع است.

سرهنگ مهدی گفت: راهیان نور یکی از اقدامات بزرگ فرهنگی در کشور ما است که در هیچ برهه تاریخی نظیر ندارد لذا مدیران باید برای تقویت و بهره بندی بیشتر جوانان از این ظرفیت استثنایی، تلاش بیشتری داشته باشند.

اردوی راهیان نور دانش آموزی به مدت ۴ روز است که از یادمان شهدای شلمچه، فتح المبین، والفجر۸، فکه و معراج الشهدای اهواز و دو کوهه بازدید به عمل می‌آید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها