خبرهای داغ:
بانوی پرستار بسیجی در نشست با خبرگزاری بسیج؛

اگر غفلت کنیم باورها و ارزش ها تبدیل به ضد ارزش می شوند/در تمام روزهای خدمتم، حضرت زینب(س) الگوی مسیرم بوده است

بانوی پرستار بسیجی عنوان کرد: اگر غفلت کنیم باورها و ارزش ها دچار استحاله و تبدیل به ضد ارزش می شوند. وقتی زنان جامعه بی حیا شوند بزرگترین خطر است که بر همگان واجب است.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۱۲
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، خانم قدیری، بانوی پرستار بسیجی در نشست خبرگزاری بسیج که به مناسبت روز پرستار و سالروز میلاد بانوی صبر و استقامت برگزار شد ضمن تبریک روز پرستار عنوان کرد: رکن اصلی جامعه، رهبری و مردم هستند. جامعه بهود کارهای زیادی برای در هم شکستن مقاومت جامعه انجام می دهد که شکستن قداست رهبری و نابود ساختن ارزش های ملتها را شامل می شود تا جوامع اسلامی نسبت به این دو رکن مهم بی تفاوت شوند.

وی گفت: از دیگر اقدامات صهیونیست ترویج بی بند و باری و بی غیرتی در جامعه است که بی حیایی و نابودی عفاف برای استیلا بر کشورهای مسلمان را در دستور کار قرار داده اند.

قدیری در ادامه افزود: رهبر انقلاب درباره جهاد تبیین فرمودند؛ واجب فوری است. اگر غفلت کنیم تغییر باورها و ارزش ها دچار استحاله و تبدیل به ضد ارزش می شوند. وقتی زنان جامعه بی حیا شوند بزرگترین خطر است لذا بر همگان واجب است تا در مورد آنچه هدف دشمن است تبیین نمایند.

وی عنوان کرد: نقد اساسی بر اقدامات فرهنگی سازمان های متولی فرهنگ وارد است که با الگو سازی در تلویزیون، سینما و رسانه، پوشش نامناسب را عادی سازی کردند. دشمن می داند حجاب و پاکدامنی زنان رکن اساسی و ماندگاری انقلاب ایران است.

قدیری در پایان عنوان کرد: رسالت بنده به عنوان یک پرستار واضح و مبرهن است. حضرت زینب(س) بزرگترین جهادگر تبیین و پرستار عاشورا بود و بزرگترین الگوی پاکدامنی و استقامت برای بانوان است. وظیفه امروز جامعه پرستاران تلاش بسیجی وار و پاک زیستن بوده تا مفاهیم ارزشی را به خوبی به آیندگان منتقل کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها