خبرهای داغ:

همایش پیشکسوتان بسیج، در امیرآباد نجف آباد برگزار شد

به همت حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه(سلام الله علیها)به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج مراسم همایش نکوداشت پیشکسوتان خواهران بسیج در شهر امیرآباد برگزارگردید
کد خبر: ۹۴۷۴۰۷۹
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه(سلام الله علیها)به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج مراسم همایش نکوداشت پیشکسوتان خواهران بسیج برگزارگردید.
آقای ابطحی با بیان اینکه تجلیل ازپیشکسوتان درهفته بسیج نشانه تکریم ارزش ها و رشادت ها و مجاهدت ها است، گفت: دشمن با همه توطئه برای جمهوری اسلامی تاکنون موفق نبوده است،توطئه های مختلفی از ابتدای انقلاب در دفاع مقدس و بعد از آن نتوانست سبب شکست ما شود.

وی با بیان اینکه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی ارکان قدرت کشور است ودشمن با توجه این نکته با سناریو سازی درصدد تضعیف آنها هست ادامه داد: تجربه های مختلفی برای حجمه به نیروی های امنیتی پشت سرگذاشته شد و افزود: اگر آمریکا ،آل سعود در بلاد اسلامی توطئه چینی می کنند هدفشان جمهوری اسلامی است زیرا جرات رویارویی مستقیم با ایران را ندارند.
وی ادامه داد: جنگ، امروز همچنان ادامه دارد و تنها شکل آن عوض شده است. امروز اگر در فضای مجازی تخریب، و برنامه برای حمله به ارکان های نظام وجود دارد نوعی دیگر از جنگ است که در این شرایط جهاد تبیین نیاز است.
وی تاکید کرد:امروز دفاع مادرفضای مجازی است و همه باید در این دفاع شرکت کنند.

همچنین در این مراسم با گرامی داشت یاد و نام امام و شهدای انقلاب اسلامی گفت: خواهران پیشکسوت بسیجی مایه افتخار ایران و انقلاب و جبهه مقاومت هستند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار