خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تهران:

بسیجی ماندن به صبر و استقامت نیاز دارد

امام جمعه موقت تهران گفت:‌ بسیجی شدن تا حدودی آسان است، اما برای بسیجی ماندن به صبر و استقامت نیاز داریم و دشمن همیشه تلاش می‌کند با ابزارهای مختلف رسانه‌ای و جنگ روانی استقامت بسیجیان را بشکند.
کد خبر: ۹۴۷۴۱۳۷
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

بسیجی ماندن به صبر و استقامت نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی که در دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بسیجی شدن تا حدودی آسان است، اما برای بسیجی ماندن به صبر و استقامت نیاز داریم و دشمن همیشه تلاش می‌کند با ابزارهای مختلف رسانه‌ای و جنگ روانی استقامت بسیجیان را بشکند.

وی اضافه کرد: آنچه باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد، حرکت در صراط حق بود و رزمندگان بسیجی ما با انگیزه دفاع از حق پا به عرصه جهاد و شهادت گذاشتند و توانستند در مقابل همه قدرت‌های مسکتبر جهان که از رژیم بعث دفاع می‌کردند، مقاومت کرده و در نهایت دشمن را با شکست از خاک جمهوری اسلامی ایران بیرون کنند.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: امروز باید اطمینان داشته باشیم که اگر در عرصه‌های مختلف پشتیبان حق باشیم و به یاری نظام حق‌محور جمهوری اسلامی بشتابیم، به هیچ‌وجه شکست نخواهیم خورد و همچون گذشته می‌توانیم بر توطئه‌های دشمن و کید کافران غلبه کنیم و در این راه نباید نگران برخی تحرکات و بحران‌آفرینی‌های ساخته دست دشمنان باشیم.

امام جمعه موقت تهران مدیریت زمان را یکی از ویژگی‌های مهم انسان‌های مؤمن دانست و گفت: امروز مدیران و مسئولان ما باید قدر زمان را در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف بدانند و به این نکته آگاه باشند که اگر طرح یا برنامه‌ای در زمان خودش اجرا نشود، اثرگذاری مطلوب را از دست می‌‌دهد و اگر پروژه‌ای دیرتر یا زودتر از موعد لازم شود، شاید حتی اثر منفی داشته باشد.

ابوترابی‌فرد افزود: بنابراین یکی از نیازهای مهم امروز ما برنامه‌ریزی دقیق و مبتنی بر واقعیت برای اجرای طرح‌های مختلف در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و بعد از برنامه‌ریزی باید طوری حرکت کنیم که هر طرح و پروژه در موعد مقرر خود اجرا شود. چرا که نیمه‌کاره ماندن طرح‌ها مانعی برای اجرای طرح‌های جدید خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از امور بااهمیت در مدیریت هر پروژه‌ای هم مدیریت هزینه‌ها است و اگر قبل از اجرای هر طرحی هزینه‌های آن را درست ببینیم، طرح به موقع اجرا خواهد شد و بنابراین باید مدیریت بودجه را در راستای مدیریت زمان تعریف کنیم تا بتوانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار