استاندار البرز:

هیچ توطئه ای نمی تواند روند پیشرفت و توسعه کشور را مختل کند

استاندار البرز گفت: هیچ توطئه ای نمی تواند روند پیشرفت و توسعه کشور را مختل کند چراکه ایران اسلامی شاهد رویش های بزرگی در عرصه های مختلف است.
کد خبر: ۹۴۷۴۳۰۷
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در آئین تجلیل از بسیجیان نمونه استان ضمن تقدیر از تمامی بسیجیان و اقداماتی که در جهت دفاع از امنیت استان صورت می گیرد، گفت: این نشست به منظور قدردانی از جمعی از بسیجیان مدافع امنیت برپا شده تا نشانی از قدرشناسی ما باشد.

هیچ توطئه ای نمی تواند روند پیشرفت و توسعه کشور را مختل کند

وی با بیان اینکه تعدادی از بسیجیان در حوادث اخیر دچار آسیب های جدی شدند که دست همراهی آن ها را برای دفاع از امنیت استان به گرمی می فشاریم، به هفته بسیج اشاره و مطرح کرد: بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی بوده و این تفکر و روحیه گره گشای بسیاری از مشکلات است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه بسیجیان در مقابل دوستان خاضع و در برابر دشمنان پرقدرت و مستحکم هستند، بیان کرد: بسیج بعنوان یک عنصر جهادی و انقلابی، پیشگام و پرچم دار شکوفایی جوانان در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: برطرف کردن آسیب ها و معضلات اجتماعی و فرهنگی با اولویت بیکاری، فقر، اعتیاد و ... از جمله رویکردهای مهمی است که با حضور بسیجیان با قدرت بیشتری دنبال می شود. ساختن امت نمونه و امت ساز با مختصات مردم‌سالاری دینی از جمله موضوعاتی است که می تواند در بسیج تجلی یابد.

وی عنوان کرد: پیشرفته سازی در بکارگیری ظرفیت مردمی و جوانان و نوجوانان و نقش گیری متناسب با بسترهای موجود نیز با حضور بسیج اجرایی می شود. تکاپوهای خوبی برای اقناع سازی و آگاهی بخشی به مردم صورت گرفته و اثرات آن به مرور محسوس خواهد شد.

استاندار البرز اذعان کرد: در سنوات گذشته نیز با فتنه های مختلفی دشمنان مواجه بودیم و دیدیم که مردم، آگاهانه در مقابل دسیسه های دشمنان ایستاده اند. اکنون نیز هیچ توطئه ای نمی تواند روند پیشرفت و توسعه کشور را مختل کند چراکه ایران اسلامی شاهد رویش های بزرگی در عرصه های مختلف است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها