مدیرکل بهزیستی استان البرز:

هیچ استعدادی بخاطر معلولیت نباید نادیده گرفته شود

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: ما معتقدیم هیچ استعدادی به خاطر معلولیت نباید نادیده گرفته شود بلکه باید برای کشف هر چه بیشتر آن تلاش کرد.
کد خبر: ۹۴۷۴۴۱۱
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز، در آیین‌ اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای افراد دارای معلولیت آفتاب که با حضور مسئولین و هنرمندان دارای معلولیت استان های البرز، تهران، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، از همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری این‌ جشنواره قدردانی کرد.

هیچ استعدادی بخاطر معلولیت نباید نادیده گرفته شود

وی بیان کرد: هنر نمایش، به خصوص تئاتر، نقش بسیار تاثیرگذاری در انتقال مفاهیم و آگاه سازی جامعه و نیز نقش بی بدیلی در رسیدن به اهداف اصلی برگزاری جشنواره دارد که مهم ترین هدف معرفی توانمندی های افراد دارای معلولیت در استفاده از زبان‌ هنر به ویژه تئاتر است. ما معتقدیم هیچ استعدادی به خاطر معلولیت نباید نادیده گرفته شود بلکه باید برای کشف هر چه بیشتر آن تلاش کرد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خطاب به افراد دارای معلولیت حاضر در سالن گفت: وظیفه ما مسئولین است که بسترهای لازم را فراهم کنیم‌ اما ایفا کنندگان نقش های اصلی شما هستید که می توانید مسائل و مشکلات خاص خود را از طریق هنر مطرح کنید. نباید اجازه دهیم کارکرد اجتماعی هنر از دست برود. ما در خانواده بزرگ بهزیستی تلاش و مسئولین را به این چالش دعوت کردیم تا توانمندی های این عزیزان را به رخ بکشیم.

محمدی فلاح با بیان اینکه نگاه ما در سازمان بهزیستی، ساختاری و توجه ویژه به خدمات دهی افراد دارای معلولیت است، مطرح کرد: رئیس جمهور روز گذشته در دیدار با مسئولین بهزیستی بر اشتغال، معیشت و مسکن این افراد تاکید داشت که استان البرز در بخش تامین مسکن تعهدات خود را به صفر رسانده و رتبه اول کشور در این زمینه را به خود اختصاص داده است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای همه هنرمندان شرکت کننده در این رقابت سالم، در خصوص آثار جشنواره آفتاب توضیح داد: به گفته هیات داوران، سطح اجراهای این جشنواره به حدی بالا و قابل قبول بود که شرایط شرکت در جشنواره فجر و رقابت های بین المللی را دارند و این موضوع برای همه ما ارزشمند و باعث مباهات است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار