سرلشکر حسین سلامی در دیدار سرزده از بسیجیان ناحیه شهید باهنر:

خواب های دشمنان به واسطه وجود بسیج تعبیری ندارد

سرلشکر حسین سلامی در دیدار سرزده از بسیجیان ناحیه مقاومت شهید باهنر به مناسبت هفته بسیج گفت: خواب های دشمنان به واسطه وجود بسیج تعبیری ندارد.
کد خبر: ۹۴۷۴۶۴۶
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
خواب های دشمنان به واسطه وجود بسیج تعبیری ندارد  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ در هفته بسیج با بسیجیان پایگاه کوی نصر از ناحیه مقاومت بسیج شهید باهنر در مسجد جعفری تهران دیدار کردند. 

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج، فرماندهان بزرگی هستند که در حقیقت یک نقطه استراتژیک در محلات را مدیریت می‌کنند.

وی افزود: دشمنان گمان می کنند که به واسطه فضای مجازی توانایی شکست انقلاب اسلامی را دارند اما باید بدانند که خواب هایشان به واسطه حضور بسیج تعبیر نخواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: نظام اسلامی تلاش کرد که در ناآرامی های کشور با اغتشاشاگران مدارا کند چرا که دشمن تشنه خون است و قصد دارد که با جنگ روانی، باعث ریختن خون بسیاری از مردم عزیز کشورمان شود و ما نباید در زمین دشمن بازی کنیم، طبیعت نظام اسلامی بر پایه رحمت و رفتار کریمانه حتی با مخالفانش است.

سردار سلامی در پایان عنوان کرد: مردم از وضع ناآرامی های اخیر توسط اغتشاشاگران ناراضی اند و مدام درخواست برخورد قاطع با عاملان اصلی حوادث اخیر را از ما مطالبه می کنند.

ارسال نظرات