مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد؛

ضروت تقویت رسانه ها ی داخلی در مقابله با هجمه های دروغین دشمن

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت :رسانه‌های داخلی وظیفه مهمی در قبال خنثی سازی هجمه های دروغین رسانه‌ای دشمن بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۴۷۴۷۷۸
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛  آیت دولت پور ، در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج لرستان ،ضمن اشاره به اینکه هجمه های رسانه ای غرب بر علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی تمام نشدنی است اظهار کرد: در این چند ماه که کشور با اغتشاشات و التهاباتی همراه بود؛ رسانه های غربی به خصوص شبکه‌های فارسی زبان تا توانستند در این آتش دمیدند و موجب خسارات فراوانی به کشور شدند.

وی افزود : مقابله با چنین هجمه هایی نه تنها در حال حاضر بلکه در آینده ضروری است چرا که دشمن با جنگ رسانه‌ای در صدد ضربه زدن به کشور و نظام جمهوری اسلامی است .لذا ؛کادرسازی ،تربیت نیروی انسانی و تقویت رسانه های داخلی یکی از ضروریات حال حاضر در کشور است .

دولت پور بیان داشت :بسیج و فرهنگ بسیجی یکی از اهداف مورد هجمه فتنه اخیر بود که فضای مجازی مسموم دشمن روی آن تاکید داشت .

وی بیان کرد: ضرورت دارد رسانه‌ها ، من جمله خبرگزاری بسیج، با انعکاس اخبار صحیح ،شفاف و واقعی به خصوص اخبار حوزه بسیج و فعالیت ها و خدماتی که در کشور توسط آن صورت می گیرد ؛ در برابر این هجمه ها ایستادگی و نقش‌آفرینی کند.

در ادامه ؛ مسئول خبرگزاری بسیج لرستان با بیان اینکه خبرگزاری بسیج در حوزه اطلاع‌رسانی در استان چندین سال است که اقدام به تولید محتوا کرده و نقش موثری در بازتاب اقدامات سپاه و بسیج در استان داشته است اظهار کرد : تربیت خبرنگاران حرفه ای،  تولید محتوای مناسب و بازتاب اقدامات عظیم بسیج در سطح استان از مهمترین اهداف خبرگزاری بسیج در لرستان است .

سجاد میرزایی افزود: خبرگزاری بسیج لرستان در تمام شهرستان‌های استان نماینده فعال دارد و درصدد است تا با آموزش و تربیت خبرنگاران افتخاری سطح اطلاع رسانی خود را گسترش دهد.

وی بیان داشت: برگزاری کارگاه های خبر نویسی ،گزارش نویسی ،عکاسی خبری و ... از دیگر برنامه های پیش روی این خبرگزاری در جهت توسعه فعالیت های خبری است .

گفتنی است در این کارگاه دو روزه ۲۵ نفر از فعالین فضای مجازی و خبری از سراسر استان حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار