معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

آغاز اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی در استان/حضور در مناطق عملیاتی یکی از مصادیق جهاد تبیین است

سرهنگ نصرالهی از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان ایلام به مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس از ایوان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۵۷
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

آغاز اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی در استان ایلام/

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ نصرالهی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان ایلام به مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس از ایوان اظهار کرد: ۵۰ درصد از جامعه هدف تا پایان آذرماه و ۵۰ درصد دیگر بعد از اتمام امتحانات دی‌ماه به این اردو اعزام می‌شوند. 

وی هدف از اجرای برنامه راهیان دانش‌آموزی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشناکردن دانش‌آموزان با معارف دفاع مقدس و سلوک شهدا و رزمندگان برشمرد.

سرهنگ نصرالهی ادامه داد: یکی از مصادیق جهاد تبیین، همین حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی و از بهترین برنامه‌های فرهنگی به عنوان استخراج گنجینه دفاع مقدس و آشناکردن نسل جوان و نوجوان با این فرهنگ است. 

گفتنی است، درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز با اشاره به اعزام ۷ هزار نفر از دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دهم استان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: در برنامه‌ای با عنوان راهیان پیشرفت، همکاران و دانش‌آموزان از مراکز صنعتی و برتر کشور در پایان سال تحصیلی بازدید به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار