سردار مقوا ساز:

مرحوم قره باغی یک موسیقی دان بسیجی و میهن پرست بود

مرحوم قره باغی یک موسیقی دان بسیجی و میهن پرست بود
معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی درگذشت اسفندیار قره باغی خواننده انقلابی و مدرس پیش کسوت موسیقی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۷۲
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی درگذشت اسفندیار قره باغی خواننده انقلابی و مدرس پیش کسوت موسیقی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سردار علی مقوا ساز به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما

خبر درگذشت هنرمند ارجمند و خواننده متعهد انقلاب زنده یاد اسفندیار قره باغی دوست داران هنر متعهد را داغدار کرد، ایشان هنرمندی متعهد، خواننده‌ای خوش صدا، معلم دلسوز و موسیقی دان بسیجی و میهن پرست بود که آثار ارزشمندی را برای موسیقی انقلاب تولید کرد.

سرود ارزشمند «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» با صدا و احساس بی نظیر زنده یاد قره باغی بر حان‌ها نشست و بر سر زبان کودک و پیر و جوان ماندگار شد، سرودی که ایشان با تمام اعتقاد و شناخت
چهره حقیقی استکبار جهانی خواند و البته بیش از هزار اثر انقلابی دیگر که ایشان اجرا کرد و با صدای بی بدیلش درحافظه ملت ایران به یادگار گذاشت.

اینجانب درگذشت این هنرمند متعهد بسیجی و این عاشق دلباخته ایران اسلامی را به خانواده مکرم ایشان، جامعه موسیقی کشور و تمامی دوستداران هنر متعهد تسلیت عرض می‌کنم. باشد که روحش همنشین شهیدان و پاکان باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار