تجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان از خانواده شهدای روستای مرد خدا + ( تصاویر)

جانشین بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان با حضور در روستای مرد خدا از توابع شهرستان بویراحمد با خانواده های شهدای این روستا دیدار و از آنها تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۱۰
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، خدیجه هادی پور در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام گفت: شهدا چراغ هدایت جامعه و خانواده آنها بهترین الگوی صبر و پایداری هستند.
جانشین بسیج جامعه زنان سپاه فتح عنوان کرد: شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و سرکشی از خانواده های آنها می تواند گوشه ای از زحمات آنها را جبران کند.
مادر شهید کامل خیری از رشادت‌های فرزند شهیدش یاد کرد و افزود: ما برای حفظ این نظام و انقلاب فرزندانمان را تقدیم کردیم و امیدواریم همه جوانان از راه شهدا الگو بگیرند.
در پایان از خانواده های شهدای والا مقام شهید کامل خیری و شهید فضل الله بیدار مغز تجلیل شد‌.

تجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان از دو خانواده شهیدتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان از دو خانواده شهیدتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان از دو خانواده شهیدتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان از دو خانواده شهیدتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان از دو خانواده شهیدتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان از دو خانواده شهید

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار