خبرهای داغ:
پیام مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

هفته پژوهش فرصتی مغتنم جهت ایده پردازی و برنامه‌ریزی پژوهش محور است

هفته پژوهش فرصتی مغتنم جهت ایده پردازی و برنامه‌ریزی پژوهش محور در راستای طی نمودن مسیر توسعه کشور در امتداد پیشرفت تا دستیابی به افق ایران ۱۴۰۴ برمبنای سند چشم‌انداز، فراهم آورده است.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۳۰
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی «هادی ایمانی» مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) در پیامی به مناسبت هفته پژوهش آورده است:

یکی از ارکان رشد و توسعه هر کشوری، نگاه جامع و کاربردی به مقوله “پژوهش” و “تحقیق” است که می‌تواند زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت یک کشور باشد. این مقوله اساسی از ارکان اصلی جوامع بشری به شمار می‌رودکه اگر به خوبی بر آن “تمرکز” و ” برنامه ریزی” شود به نتایج مثبتی در جامعه دست پیدا خواهیم کرد.

پژوهش و کار علمی بخشی از استحکام و قوام ساختار اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه کشور است وامتداد آن نویدبخش افق درخشان ایران فرداست لذا هفته پژوهش فرصتی مغتنم جهت ایده پردازی و برنامه‌ریزی پژوهش محور در راستای طی نمودن مسیر توسعه کشور در امتداد پیشرفت تا دستیابی به افق ایران ۱۴۰۴ برمبنای سند چشم‌انداز، فراهم آورده است.

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوی سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی ضمن حمایت از تمامی پژوهشگران عرصه علم وفناوری هفته پژوهش را به همه پژوهشگران تبریک می‌گوید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار