خبرهای داغ:
مرحبا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

بودجه سال آینده باید دست بسیج برای کارهای فرهنگی و سازندگی را باز بگذارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با عالی توصیف‌کردن اقدامات بسیج در دو حوزه فرهنگی و سازندگی، تاکید کرد که بودجه سال آینده باید به نحوی تنظیم شود که دست بسیج را در این دو حوزه باز بگذارد.
کد خبر: ۹۴۷۶۴۴۸
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

در لایحه بودجه، زمینه محرومیت زدایی بسیج حمایت شود

غلامرضا مرحبا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهمیت بودجه بسیج در لایحه ۱۴۰۲ با بیان اینکه بودجه بسیج یک دست نیست اظهار کرد: فقط بحث نیرو‌های مسلح را در بسیج نداریم بلکه بودجه فرهنگی و بودجه سازندگی نیز در رابطه با بسیج وجود دارد که در این حوزه‌ها بسیج خوب درخشیده است.

وی با بیان اینکه باید تقویت‌های لازم در زمینه‌های فرهنگی و سازندگی بسیج صورت بگیرد، افزود: پس از ارائه لایحه بودجه به مجلس و بررسی در کمیسیون تطبیق، باید دید که دولت در این زمینه چگونه تصمیم گرفته است.

مرحبا اضافه کرد: در مجلس، نظر همه نمایندگان این است که بسیج مخصوصا در حوزه‌هایی مثل سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقدامات فوق‌العاده‌ای را انجام داده و باید تقویت و کارآمد‌تر شود.

مرحبا گفت: بودجه سال آینده باید به نحوی تنظیم شود که حداکثر بازدهی را به همراه بیاورد و دست سازمان بسیج برای کار‌های فرهنگی  و سازندگی باز باشد.

وی تاکید کرد: در مورد نیرو‌های مسلح، بودجه بسیج توسط خود نیرو‌های مسلح بررسی می‌شود و من تعرضی نسبت به آن بخش ندارم اما در مورد دو حوزه فرهنگی و سازندگی، بسیج کارکرد عالی داشته و باید حمایت‌های لازم از آن انجام صورت بگیرد. 

ت-۹۶۰۶

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار