سردار نظری در معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان:

دشمن از بسیج اساتید مسئله محور ترس دارد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمن از بسیج اساتید مسئله محور و حلال مشکلات ترس دارد، پس باید به این سو حرکت کرد
کد خبر: ۹۴۷۶۵۱۳
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

دشمن از بسیج اساتید مسئله محور ترس دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج،مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن انتقاد از برخی مشکلات نظام آموزشی گفت: از مشکلات نظام آموزشی این است که مسئله محور نیست که باید با همت اساتید دانشگاه حل شود
وی ادامه داد: همچنین در نهادهای اقتصاد و بازار، نهاد دولت و سیاست، دین و فرهنگ مشکلاتی وجود دارد که باید به دست اساتید بررسی شود.
 
سردار نظری ضمن برشمردن انتظارات خود از بسیج اساتید کرمان تشریح کرد: انتظار داریم بسیج اساتید با سایر تشکل های دانشگاهی برای هم افزایی و دست یابی به دانشگاه اسلامی همکاری کند.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: دشمن از بسیج اساتید مسئله محور و حلال مشکلات ترس دارد، پس باید به این سو حرکت کرد؛ همچنین تلاش برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه و کمک به دولت و سایر نهادها در شرایط بحران از انتظارات ما از بسیج اساتید است که گروههای مسئله محور در این زمینه بسیار اثرگذار هستند.
در این مراسم دکتر قاسم محمدی نژاد به عنوان رئیس بسیج اساتید استان کرمان معارفه شد و از زحمات دکتر اکبری فرد تقدیر شد.

حجت الاسلام حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این مراسم گفت: حضور و بروز بسیج در صحنه های مختلف کشور به عنوان نیرویی دلسوز، خدوم، تکلیف محور و در همه زمینه ها دارای دانش لازم است چون متعلق به همه اقشار مردم است که می تواند ماموریتهایش را به خوبی انجام دهد.
 
وی افزود: یکی از این قشرهای تاثیرگذار، اساتید دانشگاه هستند لذا ماموریت بسیج اساتید بسیار بزرگ و حساس است.
 
امام جمعه کرمان توضیح داد: ماموریت اولیه بسیج نسبت به دشمنی ها دفاع است که اجازه ندهد دشمن بتواند دخالت کند یا خدشه ای در ماموریتهای بسیج ایجاد کند؛ اما ماموریت ثانوی دفع دشمن است کما اینکه در دفاع مقدس هم همین اتفاق افتاد.

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار