فراخوان گردآوری و چاپ مجموعه شعر با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان زنجان

زنجان-حوزه هنری استان زنجان جهت شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های شاعران جوان و مستعد اقدام به گردآوری و چاپ دو مجموعه شعر با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دو زبان فارسی و ترکی در زنجان می‌نماید.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۸۳
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حوزه هنری استان زنجان جهت شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های شاعران جوان و مستعد اقدام به گردآوری و چاپ دو مجموعه شعر با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دو زبان فارسی و ترکی در زنجان می‌نماید. 

فراخوان گردآوری و چاپ مجموعه شعر با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان زنجان

تمام‌ شاعران گرامی باید فایل اشعار خود را مطابق با مشخصات درخواستی در شرایط فراخوان به شماره ایتا 09931819767 ارسال کنند. شاعران در انتخاب زبان شعر و قالب شعر آزاد هستند.

اولویت انتخاب اثر با موضوعات بومی استان می‌باشد، اشعار ارسالی در هیچ کتاب و یا مجموعه شعری منتشر نشده باشند و زمان ارسال اشعار، تا تاریخ 15 دی ماه 1401 می‌باشد.  

حداکثر اشعار ارسالی 4 اثر به دو زبان فارسی و ترکی می‌باشد. آثار پس از انتخاب و تائید توسط هیئت کارشناسی حوزه هنری به چاپ خواهد رسید و به صاحبان اثر تعداد 2 جلد کتاب اهداء خواهد شد.   

درج مشخصات کامل اعم از نام و نام خانوادگی شاعر به همراه نشانی پستی محل سکونت و تلفن همراه و ثابت و آدرس ایمیل شاعر الزامی است.

شرکت در این فراخوان و ارسال اثر به مفهوم پذیرش تمام شرایط و مفاد این فراخوان است و تمامی هزینه‌های چاپ و نشر کتاب، با حمایت حوزه هنری استان زنجان بوده و کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به حوزه هنری زنجان می‌باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار