خبرهای داغ:
مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

آغاز تشدید نظارت‌ بر بازار شب یلدا در استان قزوین؛

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تشدید نظارت‌ها بر بازار شب یلدا از روز شنبه (۲۶ آذرماه جاری) در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۰۵۳
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

قزوین_ داود نایب فرجی در گفتگو با بسیج، با اعلام این خبر بیان کرد: این نظارت‌ها با هدف برخورد با تخلفات صنفی در حوزه کالاهای اساسی و عرضه میوه و آجیل شب یلدا در استان اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: درج نشدن قیمت بر روی کالاها، صادر نکردن فاکتور،‌ کم فروشی، گران فروشی، قاچاق و تقلبی بودن کالاها از عمده مواردی است که در این نظارت‌ها مورد بازرسی دقیق قرار می‌گیرد.

نایب فرجی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید میوه و آجیل در روزهای پیش رو، از تمامی شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

به گفته این مسئول در بازرسی‌ها که به صورت گشت‌های مشترک صورت می‌گیرد،‌ علاوه بر حضور بازرسان جهاد کشاورزی از سایر دستگاه‌های اجرایی مثل سازمان صمت و فرمانداری نیز حضور خواهند داشت.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: تیم‌های گشت بازرسی در دو نوبت صبح و عصر از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در استان بازدید خواهند کرد.

گفتنی است این گشت‌های بازرسی تا روز یکم دی ماه سال جاری با قوت نسبت به نظارت بر واحدهای عرضه کالاهای اساسی اقدام خواهند کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار