به مناسبت ایام فاطمیه؛

اولین سوگواره ادبی فاطمی با نام «بانوی بهشت» در البرز برگزار می شود

مدیر موسسه فرهنگی، هنری و دینی شهید آقایی کرج از برگزاری اولین سوگواره ادبی فاطمی با نام «بانوی بهشت» در استان البرز خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این سوگواره، ترویج فرهنگ فاطمی میان زنان مسلمان است.
کد خبر: ۹۴۷۷۱۵۵
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی شریعتی، مدیر موسسه فرهنگی، هنری و دینی شهید آقایی کرج ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، از برگزاری اولین سوگواره ادبی فاطمی با نام «بانوی بهشت» در استان البرز خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این سوگواره، ترویج فرهنگ فاطمی و رساندن پیام آن حضرت به همه زنان مسلمان است.

اولین سوگواره ادبی فاطمی با نام «بانوی بهشت» در البرز برگزار می شود

وی عنوان کرد: این سوگواره به همت موسسه فرهنگی، هنری و دینی آقایی و با مشارکت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک، آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و مرکز نیکوکاری شهید حججی در استان البرز برگزار می شود.

دبیر سوگواره ادبی بانوی بهشت کرج اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در این رقابت معنوی و جذاب می توانند تا تاریخ 6 دی ماه، آثار خود را در قالب های شعر، نثر ادبی، دلنوشته و نامه ای به بانوی بهشت، حضرت زهرا (س) از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۸۷۵۳۹۸۲ و یا به نشانی کرج، صندوق پستی ۴۹/۳۱۵۳۵ ارسال کنند.

شریعتی توضیح داد: پس از بررسی آثار ارسالی، به نیت سن حضرت فاطمه زهرا (س)، ۱۸ اثر انتخاب و در آیین اختتامیه این سوگواره که همزمان با سالروز ولادت آن حضرت برگزار می شود، جوایز ارزنده ای همچون کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، گوشی همراه، کارت هدیه و تبلت به برگزیدگان اهدا می شود.

وی در پایان، حضرت زهرا (س) را بهترین الگو برای زنان مسلمان، مومنه، صالحه و عفیفه دانست و بیان کرد: معرفی شخصیت والای مادر اهل بیت (ع) به همه زنان پاکدامن وظیفه ای بر عهده ماست و باید کمک کنیم تا هم خود از آن بزرگوار الگو بگیریم و به مقامات اخلاقی ایشان نزدیک تر شویم و هم دیگران را به حرکت در این مسیر تشویق کنیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها