خبرهای داغ:
حجت الاسلام چراغی:

حجاب تنها بهانه‌ای برای آغاز آشوب‌ها و اغتشاشات بود

همدان-مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه ناحیه همدان گفت: حجاب تنها بهانه‌ای برای آغاز آشوب‌ها و اغتشاشات بود و به دنبال آن از بین بردن اقتدار جمهوری اسلامی‌ هدف‌گذاری شده بود.
کد خبر: ۹۴۷۷۲۲۸
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام اسماعیل چراغی در جمع بسیجیان پایگاه ساره حوزه شهیده فرهانیان اظهار کرد: ریشه و مبدا اغتشاشات اخیر هرگز مسئله پوشش و حجاب نبوده و نیست.

وی گفت: حجاب تنها بهانه‌ای برای آغاز آشوب‌ها و اغتشاشات بود و به دنبال آن از بین بردن اقتدار جمهوری اسلامی‌ هدف‌گذاری شده بود.

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه ناحیه همدان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر مخالفت دشمنان با ایران قوی گفت: دشمن به دنبال سلب استقلال و آزادی و نابود کردن جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور قوی ا‌ست.

وی افزود: امروز راهکار مقابله با این اغتشاشات بحث عقلی و منطقی با جوانان است زیرا روحیه حق‌جوی و حق پذیر جوان با شنیدن حقایق آگاه می‌شود.

چراغی در پایان خاطرنشان کرد: در زمانی که دشمن از سه راه ایجاد اختلاف، تقویت شهوترانی و شرابخواری در جوانان به دنبال زمین زدن نظام اسلامی است، وظیفه هر فرد مومن و متعهد دفاع از باورهای دینی و ملی با تبیین صحیح حقایق است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات