سرهنگ سنجری در کرسی آزاد اندیشی

همه تلاش آمریکایی‌ها برای این است که ایران قوی و مستقلی در کار نباشد

به همت پایگاه آسیه حوزه مقاومت الزهرا شهرستان عنبرآباد کرسی آزاد اندیشی با حضور سرهنگ سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد در حسینیه باب الحوائج برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۷۷۳۱۱
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان کرسی آزاد اندیشی با حضور سرهنگ سنجری فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد و به همت پایگاه آسیه حوزه مقاومت بسیج الزهرا شهرستان عنبرآباد در محل حسینیه باب الحوائج ( محله کرامت) برگزار شد.

در این نشست حاضرین با دیدگاه‌های مختلف و متنوع درباره حوادث اخیر کشور، نقطه‌نظرات خود را بیان کردند.

 

فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد توضیحاتی را در خصوص مسائل مطرح شده بیان و به نقش عوامل بیگانه و گروه های معاند و گروهک های تروریستی در بروز این نا آرامی ها تاکید داشتند و متذکر شدند خشونت های خیابانی در ایران به سرکردگی آمریکا شکل می گیرد.

 

ایوب سنجری گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن اصل انقلاب اسلامی را هدف گرفته بود و دشمنان و در صدر آنها آمریکایی‌ها دنبال این بودند که اصل انقلاب را از بین ببرند.

 

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها چشم دیدن قدرت جمهوری اسلامی ایران را ندارند، اضافه کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی معادلات قدرت در منطقه و دنیا را به هم زده و آمریکا از رسیدن به نظم جهانی مورد نظرش دور کرده، به همین خاطر امروز آمریکایی‌ها از عوامل ورشکسته‌ خود استفاده می‌کنند تا بتواند جلوی قدرت‌نمایی بیشتر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بگیرند.

 

سرهنگ سنجری گفت: در حوادث اخیر شاهد بودیم که دشمن همه دارایی خود را به میدان آورد و سرنوشت خود را به سطل‌های زباله و جمع اندکی از جوانان فریب‌خورده گره زد و در نهایت هم در مقابل اراده پولادین این ملت راه به جایی نبرد و دست از پا درازتر مجبور به عقب‌نشینی شد.

 

وی با تأکید بر اینکه مردم ما از سر دادن شعار مرگ بر آمریکا پشیمان نیستند، تصریح کرد: همه تلاش آمریکایی‌ها برای این است که ایران قوی و مستقلی در کار نباشد. آمریکایی‌ها با هر دولت و ملت مستقلی در دنیا مخالف هستند و به همین خاطر در 60 کشور جهان کودتا کردند و 8 میلیون نفر از انسان‌های بی‌گناه را به کشتن دادند.

ارسال نظرات