معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام

۱۰ هزار بسته کمک معیشتی سپاه در شب یلدا توزیع می شود

سرهنگ نصرالهی از توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی سپاه در شب یلدای سال جاری در بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۴۸۰
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه نهضت کمک مومنانه و به منظور تقویت مواسات، همدلی و سنت حسنه صله ارحام در شب یلدا تعداد ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در نقاط مختلف استان توزیع می شود.

سرهنگ کرمرضا نصرالهی با بیان اینکه این تعداد بسته معیستی توسط گروه های جهادی بسیج در بین خانواده های نیازمند در سراسر استان توزیع می شود، افزود: این بسته های کمک معیشتی شامل آجیل، شیرینی و میوه هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان جمعا به مبلغ ۳ میلیارد تومان در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی با بیان اینکه نیازمندان هدف این طرح در سطح مساجد و محلات مناطق مختلف شناسایی شده اند، ابراز کرد: گروه های جهادی بسیجی در تلاش هستند که این بسته های معیشتی به دست نیازمندان واقعی و افرادی که توانایی تامین اقلام شب یلدای خود را ندارند، برسد.    

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: گروه های جهادی در همه شرایط در کنار مردم و اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه هستند و این گروه های جهادی در واقع ظرفیت بسیار خوبی در راستای کمک های عام المنفعه به  مردم هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار