فرمانده سپاه ساری :

شب یلدای مومنانه به نیت شهید مدافع امنیت در ساری برگزار شد

ساری- فرمانده سپاه ساری گفت:امروز میلیارد‌ها تومان نهضت کمک مومنانه در راستای فرمان مقام معظم رهبری در شهرستان ساری توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۸۷
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران با رزمایش «کمک مومنانه» به نیابت از شهید مدافع امنیت احمد صالحی به استقبال شب یلدا رفت.

شب یلدای مومنانه به نیت شهید مدافع امنیت در ساری برگزار شد
در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه شهرستان ساری، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران و سایر مسئولین برگزار شد، سرهنگ پاسدار ابراهیم شریفی ضمن قدرانی از فعالیت جوانان مومن و انقلابی در عرصه خدمات اجتماعی و رفع محرومیت گفت:در حال حاضر انقلاب اسلامی ما کشتی نجات است.

سرهنگ شریفی افزود: بیش از ۴۰ سال است این کشتی دربرابر تمام آسیب‌ها و تهدیدات ایستادگی نمود و خیلی‌ها تا کنون از این کشتی پیاده شده اند و عده‌ای هم چنان درحال غربالگری می‌باشند.

فرمانده سپاه شهرستان ساری خاطرنشان کرد:انقلاب در جهت رسیدن به رشد بالندگی مطمئنا با فراز و نشیب‌هایی همراه است و ما همواره درحال مبارزه هستیم و تا زمانی که فتنه در جهان وجود دارد مبارزه و جهاد ادامه خواهد داشت، تا رسیدن به قله؛ مسیر پرپیچ و خمی را درپیش داریم که باید مجاهدت نمود و از جهاد خسته نشد؛ و امروز میلیارد‌ها تومان نهضت کمک مومنانه در راستای فرمان مقام معظم رهبری در شهرستان ساری توزیع شد.

سرهنگ شریفی گفت:چه زیبا است که این کمک‌ها در آستانه شب یلدا، به نیابت از شهید عزیز مان احمد صالحی بوده است؛ و این نشان دهنده این است که دوستان شهید در حال ادامه راه او و خط و مشی شهید عزیز می‌باشند.

میثم معافی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران هم، در این مراسم بیان کرد:ما در قالب کمک‌های مومنانه معجزاتی را از سوی مردم و خیرین عزیز شاهدیم. کمک‌های مومنانه‌ای که هم اکنون در جمهوری اسلامی درحال انجام است؛ را در هیچ کجای دنیا در این سطح و ابعاد نمیتوان یافت. دشمن اگر بداند خون شهید چه اثری دارد امکان ندارد کسی را شهید نماید؛ مانند خون سردار سلیمانی که تاثیرش بیشتر از سردار سلیمانی است و امروزه ما حضور سردار عزیز را در اقصی نقاط تحولات منطقه احساس می‌کنیم.

لازم به ذکر است چهارمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» به همت مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران در سال ۱۴۰۱ با همکاری مجمع خیرین مسجد صاحب الزمان (عج) کوی کارمندان، پایگاه مقاومت شهید عیسایی و حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) سپاه ساری  با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.

شهید احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید امنیت استان مازندران می‌باشد که چندی پیش در حین ماموریت و پاسداری از انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها