برای تشییع شهید امنیت در شهرکرد و شهرکیان؛

سفر علما و بزرگان طوایف و ائمه جمعه اهل تسنن

همزمان با ایام فاطمیه، جمعی ازمردم،علما اهل تسنن و بزرگان طوایف استان سیستان و بلوچستان، برای شرکت در مراسم تشییع شهید مرزداری محمد گودرزی، وارد فرودگاه بین المللی شهید استکی شهرکرد شدند .
کد خبر: ۹۴۷۷۷۵۲
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ این میهمانان عزیز که با استقبال گرم مسئولان استان سردار فرماندهی حضرت سپاه قمربنی هاشم مسئولان سپاه استان و یگان رزم استان شدند، در بدو ورود به شهرکرد، بر وحدت میان شیعه و سنی و ادامه راه شهدا دفاع از خاک وطن تاکید کردند.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره جمعی از رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه مرزی سراوان، "ستواندوم پاسدار شهید محمد گودرزی شهرکی" و سه نفراز بسیجیان طرح امنیت شهیدان"رحیم بخش پرکی(اهل سنت)"، "حمیدرضا عابدی" و "محمود نیک‌خواه‌زاده" که در اقدام تروریستی و درگیری ایجاد شده بین گروهک‌های تروریستی،به شهادت رسیدند، از تشریف فرمایی میهمانان عزیز، علما اهل تسنن، ائمه جمعه و بزرگان طوایف استان سیستان و بلوچستان،برای شرکت در مراسم تشییع شهید مرزدار ستواندوم پاسدارمحمد گودرزی تجلیل و قدردانی کرد.

سردار علی محمد اکبری، با تاکید بر عزم جدی رزمندگان تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در حراست از مرزهای شرقی کشورمان، گفت: خون پاک و مطهر شعیه و سنی در دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی ضامن پیروزی، عزت و اقتئار ایران اسلامی است.

شایان ذکراست: پیکر پاک و مطهر شهید مرزدار،ستواندوم پاسدارمحمدگودرزی فردا ساعت ۹ صبح از میدان دوازده محرم تا امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیهما شهرکرد تشیع  و سپس برای تدفین به زادگاهش شهرکیان منتقل می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار