راوی دفاع مقدس

پیام شهدا این است ولی امر تان را تنها نگذارید

عباس امیر محمدی گفت: نماز بی ولایت نماز نیست بلکه حقه بازی است‌ و پیام شهدا این است که ای مردم، ولی تان را تنها نگذارید.
کد خبر: ۹۴۷۸۰۲۷
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، شامگاه امشب (۱دی ماه) «عباس امیرمحمدی» در محفل انس با شهدا و وداع با شهید گمنام در شهر جیرفت، گفت: اگر انسان با‌ کلام و بیان ولی امر خود بیدار نشود با لگد دشمن بیدار می شود.

 

این راوی دفاع مقدس با اشاره به این که حضرت فاطمه (س) پرچم دار دفاع از ولایت است، تاکید کرد: امروز باید وضعیت کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای نظام در دوران انقلاب اسلامی را برای جامعه تبیین کنیم.

 

وی با بیان این مطلب که امروز جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت در دنیا است، خاطرنشان کرد: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بماند اسلام می ماند بنابراین ما نباید نسبت به این مهم بی توجه باشیم.

 

امیر محمدی عنوان کرد: شهدا آمدند تا به ما بگویند؛ ما با استخوان هایمان آمده ایم تا از اسلام و ارزش های آن دفاع کنیم.

 

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این که نماز بی ولایت نماز نیست بلکه حقه بازی است، ابراز کرد: پیام شهدا این است که ای مردم، ولی امر تان را تنها نگذارید.

 

وی در خاتمه با تاکید بر این که حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، گفت: امروز باید با جهاد تبیین به جنگ روایت های دروغین دشمن بروید وگرنه دشمن حقایق را وارونه جلوه می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار