در جمع مدیران و کارکنان سپاه فارسان بیان شد؛

فرمایشات مقام معظم رهبری روشنگر چراغ راه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب حقیقتا روشنگر، بصیرت افزا و چراغ راه است.
کد خبر: ۹۴۷۸۱۴۹
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در نشست بصیرتی سیاسی که با حضور سربازان و پایوران سپاه ناحیه فارسان برگزار شد، بصیرت را روشنگر و راه گشا دانست و گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب حقیقتا روشنگر، بصیرت افزا و چراغ راه است.

حجت الاسلام ناصری ادامه داد: همانگونه که سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند رهبر ما به حق رهبری حکیم و بصیر است، حالا این رهبر حکیم به ما دستور داده تا مسائل را برای افراد پیرامون و افرادی که با آنها در ارتباط هستیم تبیین کنیم و اینکار را برای ما به مثابه جهاد توصیف فرمودند.

وی در ادامه عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب، در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری فرمودند این اغتشاشات برنامه ریزی شده است و همان موقع فرمودند که این برنامه ریزی ها برای اغتشاشات کار آمریکا و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است، امروز بعد از گذشت چند ماه ما تازه این موضوع را با گوشت و خون خود حس کردیم که فتنه گران از شیطان بزرگ و رژیم جعلی و کودکش اسراییل دلار و خط می گیرند.

کارشناس مسایل مذهبی به آینده نگری رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: حضرت آقا می فرمایند من به آینده این کشور و این نظام خوشبین هستم، پس بیاییم و باور کنیم که آینده روشن است و برای آینده تلاش کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: امروز دشمن با یک جنگ شناختی و رسانه ای دقیق به دنبال تطهیر رژیم ستم شاهی و تخریب و کوچک شمردن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، دشمن درصدد است واقعیت‌ها را تحریف کند و ما باید واقعیت‌ها را بیان کنیم، دشمن درصدد است دستاوردهای ما را انکار کند و روحیه ناامیدی را در جامعه گسترش دهد و ما متقابلاً باید دستاوردها را بیان کنیم و امید را در جامعه افزایش دهیم.

ارسال نظرات