در مدارس و دانشگاه‌های شهر بوشهر انجام شد؛

آغاز اجراهای سطح شهر سیزدهمین جشنواره تئاتر سودای عشق

اجرای تعدادی از نمایش‌های منتخب شرکت کننده در سیزدهمین جشنواره تاتر سودای عشق در مدارس و دانشگاه‌های شهر بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۱۶۱
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج؛ با هماهنگی‌های صورت گرفته بین مسئولان جشنواره و مدیران شهری و همچنین موافقت کارگردانان حاضر در جشنواره، تعدادی از آثار منتخب شرکت کننده در این رخداد از روز سه شنبه ۲۹ آذرماه اجرا‌های عمومی خود را در سطح مدارس و دانشگاه‌های بوشهر آغاز کردند و این حرکت فرهنگی با اجرای عمومی نمایش خیابانی پارادوکس به کارگردانی مالک آبسالان درسطح مدارس بوشهر آغاز شد.

 تا روز پایانی جشنواره اجرا‌ها در سطح مدارس و دانشگاه‌های بوشهر برای دانش آموزان و دانشجویان ادامه داشت.

همچنین با همیاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های رادیو تلویزیونی متنوعی از شبکه‌های مختلف به رخداد‌های سیزدهمین جشنواره تاتر سودای عشق را پوشش می‌دهند. براین اساس صدا و سیمای مرکز بوشهر بخش زیادی از برنامه پرمخاطب خود با عنوان شو نشینی به تهیه کنندگی حسین لطفی نیا و اجرای مشترک مسعود فیروزی و فاطمه صادقی زاده و حضور مصطفی محمودی را از روز دوشنبه ۲۸ آذر به مدت ۴ شب به جشنواره سودای عشق اختصاص داده است. این برنامه هرشب از ساعت ۲۱:۱۵ تا ۲۲:۱۵ از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شد.

باغ هنر رادیو ایران با همت یداله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و ادب این شبکه رادیویی و با تهیه گنندگی مشترک وحید بیات و عبداله اعلایی، اجرای شهاب شهرزاد و کارشناسی سعید مبشری و حضور مصطفی به استان بوشهر آمد و برنامه زنده خود را همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۶: ۴۰ از رادیو ایران ویژه سیزدهمین جشنواره سودای عشق اختصاص داد. ضمن اینکه همین شبکه برنامه راه شب خود را در روز جمعه ۲ دی ماه به شکل ویژه به جشنواره اختصاص داده است.

سودای عشق نیز عنوان برنامه برخط جشنواره است که با مشارکت انجمن هنر‌های نمایشی ایران و ستاد جشنواره با کارگردانی و تهیه کنندگی فرزان دلفانی و اجرای مصطفی محمودی از روز دوشنبه ۲۸ آذرماه پخش آنلاین خود را بر بستر‌های تلویزیون تاتر ایران و صفحه اختصاصی جشنواره در آپارات به آدرس sodaye_eshgh۱۳ @ با حضور داوران و مدیران جشنواره، کارگردانان شرکت کننده این رخداد و منتقدان آثار شرکت کننده آغاز کرد. سودای عشق تا پایان جشنواره از ساعت ۲۳ تا یک بامداد تهیه و تولید شد.

مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تاتر بسیج (سودای عشق) ساعت ۱۵ روز جمعه ۲ دیماه با دبیری سعید نجفیان طی مراسمی به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات