وداع آخر بسیجیان شهرستان هیرمند با شهید گمنام

بسیجیان هیرمند، با حضور در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) با قرائت زیارت عاشورا، یک با شهید گمنام دفاع مقدس وداع کردند.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۴۹
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، بسیجیان غیور و فداکار شهرستان هیرمند با حضور در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) با قرائت زیارت عاشورا بار دیگر با شهید سرافراز تجديد عهد و پیمان بستند که تا آخرین نفس بر تجلی و تحقق منویات معمار کبیر انقلاب اسلامی، و مقام معظم رهبری و آرمان‌های والای شهدای آسمانی می‌ایستند، و با تأسی از شهدای گرانقدر در این راه استقامت نموده و از بذل جان هم دریغ نمی‌ورزند.

 در این مراسم سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند طی سخنانی گفت: امروز شما بسیجیان به عنوان میدان‌داران دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام میزبان پیکر پاک و مطهر شهید سرافرازی هستید که حدود ۴۰ سال قبل به فرمان ولی‌ فقیه به جبهه‌های نبرد شتافت، و در اوج گمنامی تا پای جان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد، و به همراه همسنگران خود مانع تسلط اجنبی بر این مملکت اسلامی گردید.

 وی در ادامه افزود: شهدای گرانقدر درس عاشقی و شهادت را در مکتب پیر و مقتدای خود حضرت امام خمینی(ره) به زیبایی آموختند، به طوری که در عنفوان جوانی در راه دفاع از حریم ولایت و پیروی بدون چون و چرا از رهبر و مقتدای خود از بذل جان که ارزشمندترین دارایی هر انسانی است، هم دريغ نکردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند با اتمام حجت بر تمام کسانی که به هر نوعی فریب وعده‌های فریبنده و دروغین معاندین نظام را خورده‌اند، تأکید کرد: برای تفکیک حق و باطل کافی است نگرشی گذرا بر سرنوشت زندگی معاندین و دشمنان کینه‌توز انقلاب اسلامی و مقایسه آن با سرنوشت شهدای گرانقدر، فرماندهان شهید، و امام شهیدان داشته باشید.

سرهنگ محبی، با اشاره به سرنوشت محتوم صدام دیوانه، که جز جنگ و خونریزی چیزی در مخیله‌اش نمی‌گنجید، تصریح کرد،: آمریکا که روزی در سال‌های ابتدای جنگ تحمیلی می‌گفت؛ به هر قیمتی که شده بايد از سقوط صدام در جنگ تحمیلی جلوگیری شود، و با در اختیار قرار دادن هواپیماهای جاسوسی آواکس، و تصویربرداری‌های هوایی از تحرکات نیروهای ایرانی و ارائه خدمات تسلیحاتی و مشاوره‌های نظامی، بیشترین خدمت را به عراق کرد، در نهایت به نبرد با صدام و سرنگونی رژیم حزب بعث حاکم بر عراق پرداخت، این موجود خونریز و خون آشام را که مثل یک شغال در نهایت فضاحت به دخمه‌ای خزیده‌بود، را بیرون کشید و در قفسه‌های مخصوص انتقال حیوانات وحشی تا پای چوبه دار منتقل کرد. و در عین حال، در نقطه مقابل، سرنوشت شهدای گرانقدر گمنام که جان شیرین خود را بر طبق اخلاص نهاده و تا آخرین قطره خون از این نظام و این مملکت دفاع کردند، را هم می‌بینید که جان دادن در گمنامی آرزویشان بود، اما مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران اسلامی امروز پس از گذشت بیش از چهل سال با حضور پرشور خود در جای جای کشور، چگونه با بقایای پیکرهای مطهر آن ارواح آسمانی وداع می‌کنند.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت مظلومانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور میلیونی جوانان عاشق و دلدادگان کوی ایثار و شهادت در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان، ادامه داد: در کجای دنیا سراغ دارید که مردم در مراسم وداع و خاک‌سپاری یک مسئول و یا یک فرمانده نظامی این‌گونه سر از پای نشناخته شرکت کنند، و فرمانده شهید خود را در نهایت عزت و احترام، و با حضور غیر قابل وصف تا منزلگاه ابدی مشایعت نمایند.

 وی با اشاره به اشتباه محاسباتی دشمن در ماجرای به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، بیان کرد: آیا دشمن گمان می‌کرد که در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مکتب حاج قاسم تشکیل می‌شود؟ آن هم به شکلی که امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی برای دشمن به مراتب خطرناک‌تر از وجود آن عزیز است. و امروز ترس و وحشتی سراپای وجود ننگین آمران و عاملان این حرکت سخیف و ددمنشانه را فرا گرفته‌است، که در کابوسی وحشتناک، حتی از سایه خود هم می‌ترسند.

 در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی  امام جمعه شهرستان هیرمند بمناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س)  در رثای این شهید والامقام به مرثیه خوانی و ذکر مصیبت پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار