سردار طهماسبی در جمع اصحاب رسانه:

وظیفه اصلی رسانه ها مطالبه گری است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:وظیفه اصلی رسانه ها مطالبه گری است و مسئولان باید پاسخگو این مطالبات باشند.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۶۳
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

وظیفه اصلی رسانه ها مطالبه گری است

به گزارش خبرنگار بسیج؛جلسه هیئت اندیشه ورز با حضور سردار طهماسبی،جانشین فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه در سالن جلسات ولایت این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار طهماسبی ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت:امروز جنگ دشمن، جنگ رسانه ای بوده و اصحاب رسانه در خط مقدم هستند.

وی در ادامه بااشاره به عملکرد وفعالیت های رسانه ها در مقابله با هجمه ها وجنگ ترکیبی دشمن گفت :رسانه های استان زنجان در رابطه با اغتشاشات اخیر اقدامات قابل قبولی داشتند و در مقابل شایعه پراکنی رسانه های غربی به خوبی عمل کردند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه متاسفانه در حوزه رسانه عملکرد قابل قبولی نداشته ایم و در این حوزه نیاز به آموزش وفعالیت بیشتر داریم، تاکید کرد:مسئولین باید در خصوص این موضوع فکری کنند و با همکاری و مشارکت برای آموزش تخصصی رسانه ها قدم بردارند.

این مسئول با اشاره به اینکه وظیفه اصلی رسانه ها مطالبه گری است ،بیان داشت:مدیران و مسئولان باید رسانه ای باشند و پاسخگوی مطالبات مردم و رسانه باشند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه امروز رسانه ها مانند دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه انقلاب قرار گرفته اند، افزود:رسانه‌ ها باید از تمام ظرفیت خود برای مقابله با جنگ نرم استفاده کنند و با تولید خبرهای امید بخش و منسجم توطئه های دشمن را خنثی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدارس مهمترین حوزه برای تعلیم و تربیت هستند، گفت:معلمان نقش کلیدی در تربیت کودکان دارند و توجه به این موضوع ضروری است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه امروز سواد رسانه اهمیت ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد:امروز آموزش سواد رسانه ای در مدارس باید مدنظر باشد و در خصوص این موضوع از اساتید مجرب استفاده کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار