خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کازرون:

دی ماه بیانگر رشادت‌ها و دلاورمندی‌های کازرون در تاریخ اسلام و انقلاب است

مراسم روز کازرون به مناسبت ایثار و شهادت ۸۴ شهید غیور کازرونی در عملیات کربلای ۴ و رشادت و ایستادگی کازرونی‌ها در مقابل استعمار انگلیس به رهبری ناصردیوان کازرونی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۹۰۹
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم روز کازرون به مناسبت ایثار و شهادت ۸۴ شهید غیور کازرونی در عملیات کربلای ۴ و رشادت و ایستادگی کازرونی‌ها در مقابل استعمار انگلیس به رهبری ناصردیوان کازرونی با حضور مردم و مسئولین به صورت گل‌افشانی قبور شهدا و افتخار آفرینان برگزار شد.

در این مراسم ضمن گلباران مزار شهدا در امامزاده سیدمحمد نوربخش، بهشت زهرا (س) و گلزار شهدای گمنام، با حضور بر مزار ناصردیوان کازرونی، از حماسه‌آفرینی‌های این بزرگان شهرستان تجلیل شد.

به همین مناسبت حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون ضمن درود به شهدا و ایثارگران و غیورمردان کازرونی و ابراز افتخار به غرورآفرینی گفت: ما با قوت و اقتدار مسیر شما را ادامه می دهیم.

وی تاکید کرد: امروز ایران مقتدر، سرافراز و آینده‌ساز، تهدیدی برای ابرقدرتهاست و با تداوم حرکت خود به سمت قله ها، مثال زنی شده است و دی ماه رشادت ها و دلاورمندی های فرزندان کازرون در تاریخ اسلام و انقلاب است.

امام جمعه کازرون ادامه داد: امروز به نام کازرون و غیرت کازرونی ها افتخار می کنیم، که این شهر به نام شهدا بلندآوازه است.

وی افزود: دی‌ماه روز کازرون است و بزرگداشت روز کازرون یعنی تربیت نسلی در تراز ۴ دی ماه، یعنی در تراز این روز مدیر و مسئول و وظیفه‌شناس بوده و بر سر بیعت باشیم. ما نسلی هستیم که بیعت خود و پیروی خویش از ولایت فقیه را نشان داده ایم. امید است در این مسیر دِین خو را هرچه بهتر به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار