سردار افضلی در اشکفتک بیان کرد؛

شهدا محور کرامت و عزت ما هستند

مراسم شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و با وداع با شهید گمنام به همت هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک در حسینیه گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۰۲۹
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد شهدا گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در طول حیات طیبه و بسیار کوتاه خود مدافع ولایت بودند و در این مسیر نورانی تا لحظه شهادت از ولایت دفاع کردند.

سردار علي افضلي، افزود: همه ابعاد زندگانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از همسرداری، تربیت فرزند و عفاف و حجاب تا زندگی اجتماعی باید برای ما امروز الگو باشد و در عصر کنونی سیره سیاسی و دفاع جانانه ایشان از مقام ولایت و آگاهی به امور سیاسی باید بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

وی، در بخش دوم سخنانش به جایگاه شهدا اشاره کرد و ادامه داد: شهدا محور کرامت و عزت مردم ایران اسلامی هستند، به شهدا و رزمندگان مي باليم چرا که با نثار خون خود زندگي با عزت، امنيت و توسعه را به ملت سرافراز ايران اسلامي هديه کردند.

سردارافضلي افزود: رسالت خطير ما در مقطع زماني کنوني زنده‌نگه‌داشتن ياد شهدا است چرا که اين امر با فرهنگ ما گره خورده و البته بالاترين معيار خوب ياد کردن از رشادت و ايثار شهدا است، جمهوري اسلامي به برکت خون پاک و مطهر شهدا به جايگاه واقعي خود در جهان رسيده است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،به حوادث اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان و فتنه گران در چهار دهه گذشته از همه ابزارها برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کردند ولی بصیرت مردم، تبعیت از ولایت فقیه، دشمنان را باشکست مواجه کرده است.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، تشییع پیکر شهید گمنام، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت حدیث شریف کسا، مداحی، روضه خوانی و سینه زنی از دیگر این مراسم با شکوه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار